Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 28 Jul 2019 11:29:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
From: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com>

użytkownik Kviat napisał:

> A których przekrętów pislamistów nie zrozumiałeś? Tych z leśnymi ludkami
> przez pomyłkę nazywanymi wojskami obrony terytorialnej?

Już Ci pisałem, o obronie pisano od co najmniej 15 lat, każdy chciał
wprowadzić.

> Tych ze SKOKami?

OK. Zgadza się.

> Z dotacjami dla obrzydliwej propagandy w TVpis?

Za peło tez pozyskiwali kasę, między innymi ze sprzedaży gruntów
i nieruchomości należących do TVP. Mogę się zgodzić. Doili wcześniej,
doją i teraz.

> Słomianych
> inwestycji z rdzewiejącymi stępkami?

Nie słyszałem.

> Dotacji dla Rydzyka?

Zgodnie z prawem. Peło dawała swoim, pis daje swoim.

> Biznesów Kaczyńskiego?

W wawce stoi mnóstwo wieżowców.

> Zdewastowanie lasów

I wiewiórki mordują i dziki zabijają. Piszesz o przekopie mierzei?
To samo co z OT, peło też chciała kopać, na chciejstwie się skończyło.

> i stadniny o światowym poziomie?

OK, pijarowo porażka.

> "Sukcesów" na arenie międzynarodowej?

Nieweryfikowalne.
Jak weźmiesz prasę prawicową, tam Kaczkę chwalili.
A że w europce prasa należy w większości do lewicy to wydźwięk jest jaki jest.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Aj waj!