Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

Subject: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sun, 28 Jul 2019 21:12:06 +0200

W dniu 28.07.2019 o 20:17, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Bełkoczesz i podajesz argument którego nie da się sprawdzić.

Oczywiście, że się da. Poczytaj komentarze wyznawców pisowskich w
mediach społecznościowych.

> Ogólnie piszesz o jakichś farmazonach, odczuciach, nastrojach

O faktach.
O przyjmowaniu ich do wiadomości też wspomniałem.

> Weź się ogarnij, najpierw piszesz o wałkach. Kiedy proszę o konkrety
> dajesz mi wizje. Dno.

Weź się ogarnij. Google ci zamknęli, czy tradycyjnie ignorujesz fakty?
Mam ci te wszystkie przewały pisu skopiować do posta?
Nawet te dwie sekundy używania wyszukiwarki cię przerosło. Dno.

https://www.bankier.pl/forum/temat_21-pazdziernika-r
ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

https://natemat.pl/254755,jakie-afery-wybuchly-za-rz
adow-pis-skoki-getback-drugie-pensje

"A PiS? Oto spis najgłośniejszych afer finansowych związanych z obecnymi
rządami. Choć są internauci i portale, które potrafią wyliczyć ponad sto
różnych afer obecnej ekipy."
https://wiesci24.pl/2018/11/08/lista-100-afer-pis-so
lidarnej-polski-oraz-polski-razem-oto-obraz-dwoch-rz
adow/

A to tylko wpisy z 2018 roku. 2019 dasz radę przeszukać samodzielnie,
czy też nie?

Co jeszcze pis musi odpierdolić żebyś przejrzał na oczy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr