Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

Data: 2019-07-28 23:46:39
Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com>

W dniu niedziela, 28 lipca 2019 21:12:07 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Oczywiście, że się da. Poczytaj komentarze wyznawców pisowskich w
> mediach społecznościowych.

Znów strzał w stopę.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-jacy-s
a-jego-polscy-uzytkownicy-przewazaja-mezczyzni-osoby
-z-duzych-miast-i-ze-srednim-lub-wyzszym-wyksztalcen
iem-analiza

> https://www.bankier.pl/forum/temat_21-pazdziernika-r
ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

Co tam widzimy?
cyt.
przepłaconych samolotów bez przetargu, koszt ok. 2,5 mld zł.za 3 samoloty; MON od
początku faworyzował firmę Boeing

I sprawdzamy bełkocik:
cyt.
Firma Airbus brała udział w tym postępowaniu.

To był przetarg, czy nie? I faworyzowano Boeinga?

Dalej:
kosztem jednostek specjalnych przeforsował tworzenie pospolitego ruszenia, czyli
wojsk obrony terytorialnej.

VS pomysł tej formacji już w 1998r

cyt.
Prace nad koncepcją systemu obrony terytorialnej w 1998 r.
Kiedy w 1997 r. powstała Akcja Wyborcza Solidarność jako jeden z jej organizatorów
stworzyłem zespół programowy ds. bezpieczeństwa narodowego, który przedstawił
propozycję w zakresie obronności RP. Władze AWS propozycje zaakceptowały. Po
wygranych wyborach AWS utworzyła rząd wspólnie z Unią Wolności. W umowie koalicyjnej
znalazły się postanowienia "stworzenia sprawnego systemu obrony terytorialnej" oraz
"rozbudowania wojsk obrony terytorialnej".

https://obronanarodowa.pl/artykuly/display/koncepcja
-utworzenia-wojsk-obrony-terytorialnej-w-silach-zbro
jnych-rp-wedlug-dr-hab-romualda-szeremietiewa

> Co jeszcze pis musi odpierdolić żebyś przejrzał na oczy?

Musisz napisać coś prawdziwego.