Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

41. Data: 2019-08-18 12:52:50

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2019 o 02:29, Izaura pisze:

> Najgorsze jest to, że dobra zmiana nic z tym nie robi?
>
> //mija cztery lata a duraczenie trwa nadal, program nauczania w
> szkołach niewiele się zmienił.
>
> https://youtu.be/pjnrd7WT-f0?t=660

Bo to zdaje się jest "dobra zmiana" tylko z nazwy. A te obietnice niby
są spełniane, ale w jakiś taki wykoślawiony sposób - np niby przywrócili
stary wiek emerytalny ale już na innych zasadach.

42. Data: 2019-08-18 22:26:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-18 12:52, Trybun wrote:

> Bo to zdaje się jest "dobra zmiana" tylko z nazwy. A te obietnice niby
> są spełniane, ale w jakiś taki wykoślawiony sposób - np niby przywrócili
> stary wiek emerytalny ale już na innych zasadach.

Bardziej martwi mnie brak deregulacji w gospodarce.

43. Data: 2019-08-20 10:37:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2019 o 22:26, Izaura pisze:

> Bardziej martwi mnie brak deregulacji w gospodarce.

I cała masa innych spraw.  W podsumowaniu nie sposób dojść do wniosku że
to wielkie g*no a nie dobra zmiana.

44. Data: 2019-08-20 18:44:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/07/2019 o 18:07, Sundajska pamięć kwantowa pisze:
> Postawy zwolenników partii opozycyjnych wobec zwolenników PiS są
> bardziej negatywne niż postawy zwolenników PiS wobec zwolenników
> opozycji - wyborcy partii opozycyjnych żywią bardziej negatywne uczucia,
> w większym stopniu dehumanizują i mają mniejsze zaufanie do swoich
> oponentów politycznych niż zwolennicy partii rządzącej
>
> https://s6.ifotos.pl/img/001jpg_qsewqnw.jpg
> https://s6.ifotos.pl/img/002jpg_qsewqns.jpg
>

> cbu.psychologia.pl/uploads/f_bulska/Polaryzacja%20po
lityczna%202.pdf

milosc i nienawisc to sa te same uczucia, ponoc

--
gazebo

45. Data: 2019-08-20 18:48:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2019 o 00:57, Izaura pisze:

> //mówie to z troską!

Troska pisze sie z duzej litery, tak jak Nadzieja

--
gazebo

46. Data: 2019-08-20 18:50:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 09:18, j...@o...pl pisze:

> wszystkim wiadomo, że Tusk Donald
> jest politykiem niemieckim.

w jezyku polskim podajemy imie jako pierwsze

> rewelacja żadna zresztą.

to po co sie podniecasz?

--
gazebo

47. Data: 2019-08-20 19:04:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 02:16, Izaura pisze:

> To umiesz, czy nie umiesz?

poczytaj sobie stara gazete PCK, nauczysz sie obcinac paznokcie, paru
innych rzeczy tez

--
gazebo

48. Data: 2019-08-20 23:03:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:37, Trybun wrote:

> I cała masa innych spraw.  W podsumowaniu nie sposób dojść do wniosku że
> to wielkie g*no a nie dobra zmiana.

Taka specyfika suwerena, że nie głosuje 'za', tylko 'przeciw'.

Jest na youtubie TOP 5 wypowiedzi kontrowersyjnego europosła, dlaczego
Naród Polski wybrał PiS.

49. Data: 2019-08-20 23:34:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 18:48, gazebo wrote:

> Troska pisze sie z duzej litery, tak jak Nadzieja

//chyba, że to jast taka mniejsza troska!

50. Data: 2019-08-20 23:36:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 19:04, gazebo wrote:

> poczytaj sobie stara gazete PCK, nauczysz sie obcinac paznokcie, paru
> innych rzeczy tez

A widzisz, wpadłeś we własne sidła!

//najpierw trzeba nauczyć się czytać.

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę