Ktoś oglada " Wszystkich kochających Reymonda" na Pulsie? ;)

21. Data: 2008-03-27 23:24:42

Temat: Re: Kto? oglada " Wszystkich kochaj?cych Reymonda" na Pulsie? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości
news:sg8ou3dv5o4n9kldfr36bgvh1pkf9695ku@4ax.com...
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 27 Mar 2008 22:41:41 +0100, doszła do
> mnie wiadomo?ć <fsh49p$stf$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> Sky, co Ty za bzdury ogl?dasz ?
> Dla otrzeĽwienia polecam "Sweet Movie" Dusana Makavejeva.

I kto tu ogląda bzdury...he he...
Wiesz co masz za problem?
Nie potrafisz dostrzec
głębi w prostych
rzeczach...

22. Data: 2008-03-27 23:51:56

Od: Orfini <O...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 28 Mar 2008 00:24:42 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fshaau$cct$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>I kto tu ogląda bzdury...he he...

Dworujesz sobie.

>Wiesz co masz za problem?
>Nie potrafisz dostrzec
>głębi w prostych
>rzeczach...

ToTy chcesz, aby tak było w moim przypadku, wpływ tego nieszczęsnego
"Belzebuba" ? Czort z Belzebubem, niech będzie Orfini.
--
Ja by dawno uż był gieroj
No u mienia jest giemoroj.

23. Data: 2008-03-28 00:13:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orfini" <O...@i...invalid> napisał w wiadomości
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 28 Mar 2008 00:24:42 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <fshaau$cct$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> Dworujesz sobie.

Każdy ma prawo do własnych osądów cudzych
gustów- jeśli ty moich to ja twoich ;)

> ToTy chcesz, aby tak było w moim przypadku,

gdybyś potrafił dopatrzyłbyś się jej
i w komedyjce z Raymondem w tytule ;)

> wpływ tego nieszczęsnego
> "Belzebuba" ? Czort z Belzebubem, niech będzie Orfini.

Pal licho takie czy inne maski-nicki.
Spod nich wyziera wciąż ta sama jedna gemba
ale zawsze można sobie podworować z kolejnych wcieleń ;P

24. Data: 2008-03-28 00:43:49

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 28 Mar 2008 01:13:42 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fshd6u$hln$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>Każdy ma prawo do własnych osądów cudzych
>gustów- jeśli ty moich to ja twoich ;)

Oceniłem tasiemna pt. Raymond, nie Twoje gusta.

>gdybyś potrafił dopatrzyłbyś się jej
>i w komedyjce z Raymondem w tytule ;)

Widzę, ale też widzę w tym filmie powiew zwykłej nudy i tzw.
wbechtanie.
Wolę szukać zwykłej prostoty w "Sweet Movie", "Riget" Triera czy
"Brutti, sporchi e cattivi" Scoli.

>Pal licho takie czy inne maski-nicki.
>Spod nich wyziera wciąż ta sama jedna gemba
>ale zawsze można sobie podworować z kolejnych wcieleń ;P

Ja się w nic nie wcielam, a gębę faktycznie mam szkaradną - codziennie
rano policzkuje się za kare przed lustrem, co do dworowania - proszę
bardzo, ile wlezie, a co!
Ps emotikonów nie stosuję, więc wyjasnię, że powagę mam zachowaną w
30%, chyba, że rozmawiamy o RE1 lub Światomości czy PZWMDK (jedno i
drugie jest dla mnie wielką zagadką, trzecie znam dobrze) wtedy w
100%.
--
Ja by dawno uż był gieroj
No u mienia jest giemoroj.

25. Data: 2008-03-28 07:42:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 00:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w
> [...]

Gorzej jak zostanie sama glebia, czyli dno!

J-23 Flegiel von Trop

PS.
Rzeczy nie sa ani dobre, ani zle.
Sa takie, jakimi je postrzegamy.
A wiekszosc seriali to sa zalosne gnioty.

26. Data: 2008-03-28 10:45:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2008-03-28 10:47:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie wiadomość <fshd6u$hln$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> Oceniłem tasiemna pt. Raymond, nie Twoje gusta.

E..akurat gorszy odcinek dali. ;)

> Widzę, ale też widzę w tym filmie powiew zwykłej nudy i tzw.
> wbechtanie.
> Wolę szukać zwykłej prostoty w "Sweet Movie", "Riget" Triera czy
> "Brutti, sporchi e cattivi" Scoli.

Snob! ;P

28. Data: 2008-03-28 10:52:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 28 Mar, 00:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> głębi w prostych
> rzeczach...

Gorzej jak zostanie sama glebia, czyli dno!

-"Rzeczy...sa takie, jakimi je postrzegamy." ;)

PS.
Rzeczy nie sa ani dobre, ani zle.

-wszystko jest dobre chyba że akurat jest nie dość dobre niż mogłoby być
ale to nie wina rzeczy ale nasza gdyż: "Rzeczy...sa takimi, jakimi je postrzegamy."
;)

29. Data: 2008-03-28 10:59:55

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 11:52, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
;)

> A wiekszosc seriali to sa zalosne gnioty.
>
> -"Rzeczy...sa takie, jakimi je postrzegamy." ;P

I o to chodzi, i oto chodzi laskawco.
Wlasnie tak postrzegam!
Zmusilem sie do obejrzenia "Dynastii Tudorow", i tez nie zachwycilo
mnie.
Reszte serialowych produktow, zaslonmy woalem milczenia.

30. Data: 2008-03-28 11:05:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
On 28 Mar, 11:52, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

mnie.
Reszte serialowych produktow, zaslonmy woalem milczenia.

-Ale wiesz oczywiście że możesz zawsze zmienić swoje postrzeganie? ;P
Chcieć to móc! ;)

[CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?
wywiad z o. Maciejem Ziębą
o czym to jest waszym zdaniem?
to może być przełom
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie