Kto poleci ksiazke

1. Data: 2006-04-11 11:50:04

Temat: Kto poleci ksiazke
Od: "Oleńka" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje ksiazki o robotkach recznych, glownie szydelko rozne techniki oraz
frywolitki. Szydelko mam jakies doswiadczenie, ale chce sie doszkalac.
Natomiast frywolitki od podstaw. Najlepiej jakas w miare tania i dobra ksiazka
na rynku. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-11 12:19:24

Temat: Re: Kto poleci ksiazke
Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> [...]
> Natomiast frywolitki od podstaw. Najlepiej jakas w miare tania i dobra ksiazka

"Robótki szydełkowe" Heidi Fuchs, Maria Natter - lepszej chyba nie
widziałam, ale trzeba trochę poszukać, żeby ją dorwać. Ok 30,-.

"Koronka frywolitkowa" Hana Horakova - mozna się z tego nauczyć, ale
szału nie robi, lepszych wzoróków trzeba szukać gdzie indziej. 19.80 w
wydawnictwie ( http://www.rm.com.pl/x_C_I__P_10910-110003.html )

3. Data: 2006-04-11 13:34:32

Od: "brydzia brydziowa" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu w KLubie Dla Ciebie jest pozycja Koronka Frywolitkowa za 14,90 promocja z
19,80zł
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=156844&p_
op=1010&session=8c7e7833bf266a8a
Nastepna pozycja ale tu same wzory frywolitkowe np. na kartki,naszyjniki
np.dla panny młodej
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=168666&p_
op=1010&session=efa49bfaf691859b
Mi to się sni taka książeczka samego mistrza frywolitki
http://www.frywolitka.slupsk.pl/?id=aktualnosci
No, ale juz niedługo.:-)
Moje dziełka http://brydzka.netblog.pl/

4. Data: 2006-04-11 13:41:30

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu w KLubie Dla Ciebie jest pozycja Koronka Frywolitkowa za 14,90 promocja
> 19,80zł

http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=156844&p_
op=1010&session=8c7e7833bf266a8

W Tesco kupowałam tą książkę jeszcze taniej. Bez promocji :) Z tej właśnie
książki nauczyłam / uczę się frywolitek. A jeśli chodzi o konkretne wzorki
to odsyłam do bogactw Internetu :)

Aga z Tychów
album
http://glinki.com/?l=yz6r4d

5. Data: 2006-04-19 16:43:10

Temat: Szydełko
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szydełko fajna też jest "Szydełkowanie 275 splotów" - są opisy
podstawowych oczek, a wzory są i rozpisane i rozrysowane.
Pozdrawiam Kasia

szukam wzoru herb gdanska
taj mahal xxx poszukiwany
POMOCY-maszyna dzoiewiarska