Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam

1. Data: 2016-02-05 06:09:53

Temat: Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.02.2016 o 20:17, Stokrotka pisze:
> Wiadomo co : pączki.

JA! JA! Ja smażyłem:)
Chciałem koledze francuzowi pokazać na czym to polega i pierwszy raz w
życiu usmażyłem pączki:)
Zarówno jemu jak i innym gościom smakowały i chyba to było szczere bo
zabrali ze sobą na dzisiejsze śniadanie:)

No, ale oni się nie znają, mogłyby być mniej twarde i mieć więcej nadzienia.
Ale com się napieprzył tom napieprzył z tymi pączkami.
Następnym razem kupne :)

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

2. Data: 2016-02-05 10:17:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... pierwszy raz w życiu usmażyłem pączki:)

Raz to można, żeby za rok stojąc w kolejce , wiedzieć czemu.

--
skasowali mi stronę:
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony

3. Data: 2016-02-05 18:49:59

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lutego 2016 06:09:55 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
>
> No, ale oni się nie znają, mogłyby być mniej twarde i mieć więcej nadzienia.
> Ale com się napieprzył tom napieprzył z tymi pączkami.

Domowe właśnie nie są takie pulchne, jak kupne, cóż. Oni tam dodają polepszacze.
Wczoraj woleliśmy wcale nie jeść słodkości, niż jeść kupne - jutro sobie odbijemy :-)

4. Data: 2016-02-05 18:50:29

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lutego 2016 10:17:34 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

> Raz to można, żeby za rok stojąc w kolejce , wiedzieć czemu.

Dobre :-DDD

5. Data: 2016-02-05 19:55:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-05 18:49, obywatel XL uprzejmie donosi:

Niekoniecznie z powodu polepszaczy.

6. Data: 2016-02-05 21:18:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Niekoniecznie z powodu polepszaczy.

W dziecięctwie swym zastanawiałem się nieraz jak to jest, że pączek
z cukierni taki jakiś ciastowaty i jest co do ręki wziąć, a ten domowy
puszysty i lekki -- gdyby wiaterek powiał, to by go z talerza zdmuchnął.
Wiem tyle, że to nie z powodu polepszaczy, lecz z powodu ciotki Gieny.
Ale czy to możliwe, by ktoś dzisiaj taki wysmażył?

Jarek

--
Miał se Michalik cukiernię,
Kupczył w niej trzeźwo i wiernie,

7. Data: 2016-02-05 21:39:54

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lutego 2016 19:55:00 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2016-02-05 18:49, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Niekoniecznie z powodu polepszaczy.

Nienoskont!

"(...) emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, mono- i diglicerydy kwasów
tłuszczowych estryfikowane kwasem mono- i diacetylowinowym, lecytyny)"
http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductD
etail/2003005937171

I nie mów mi, że tylko w brzydkim Tesco wypieki "poprawiają" - a niby z czego żyłoby
tyle tego:

http://tiny.pl/gt2j8
:->

8. Data: 2016-02-05 21:41:08

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lutego 2016 21:18:13 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> Miał se Michalik cukiernię,
> Kupczył w niej trzeźwo i wiernie,

I co, dalej "ma"?
:->

9. Data: 2016-02-05 21:44:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem tyle, że to nie z powodu polepszaczy, lecz z powodu ciotki Gieny.
> Ale czy to możliwe, by ktoś dzisiaj taki wysmażył?

Możliwe.
Rosną, ale trzeba drożdży dodać.

--
animka

10. Data: 2016-02-05 22:12:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-05 21:39, obywatel XL uprzejmie donosi:

Z kolegi rąk nic nie emulgowało...

Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
smaczn-ego?