Kto używa maszyny Janome?

1. Data: 2008-02-22 11:29:25

Temat: Kto używa maszyny Janome?
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was.
Trochę NTG, za co przepraszam.
Chcę kupić którąś z maszyn do szycia japońskiej
firmy Janome (tak gdzieś do 800,- PLN), ale boję się,
że kupię jakiś bubel.
Czy ktoś z Was ma taką maszynę i czy ona się sprawdza?
Mój stary walizkowy Łucznik stale "przepuszcza", więc
trzeba się będzie z nim w końcu rozstać.
Chodzi o drobne szycie w domu typu zasłony, przeróbka
spodni, wszycie zamka. Żadnych cudów od maszyny nie wymagam.
Żeby szyła, nie przepuszczała, nie psuła się, nie rwała nitki.
Pozdrawiam ciepło,
jangr

2. Data: 2008-02-22 12:31:06

Temat: Re: Kto używa maszyny Janome?
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmy Janome (tak gdzieś do 800,- PLN), ale boję się,
> że kupię jakiś bubel.
> Czy ktoś z Was ma taką maszynę i czy ona się sprawdza?

Używam maszyny 6019 qc, jestem z niej baaaardzo zadowolona, uszyłam już
kilkanaście sukienek dla barbie i kilka par spodni dla córki, uważam, że
spisuje się doskonale. Kosztowała co prawda trochę więcej niż planujesz
przeznaczyć, ale ja chciałam mieć full automat do dziurek, automat do
nawlekania i rotacyjny chwytacz :) Mogę z czystym sumieniem polecić, jest
ciężka, więc nie skacze po stole, nie zrywa nitki, nie puszcza ściegu,
pracuje naprawdę bardzo cicho.
Byłam nastawiona na elnę 3210, ale sprzedawca w sklepie przekonał mnie, że
te maszyny produkuje jedna fabryka (na Tajwanie), wyglądają prawie
identycznie, a na moją była akurat promocja :)

Orka

3. Data: 2008-02-22 21:05:23

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

posiadam janome 6125qc
jest swietna, lekka w szyciu, latwa w obsludze i niezawodna
szyje bardzo wiele roznych rzeczy, od poprawek krawieckich po wielkie
pztchworki - z reka na sercu moge polecic te firme
pozdrawiam
Ewa (Kraków)

4. Data: 2008-02-25 06:43:46

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tyle, że ona kosztuje 1600,- to dokładnie dwa razy tyle
ile chcę dać.
A czy one są na pedały (jak był walizkowy Łucznik), bo nigdzie na foto ich
nie pokazują.
W sklepie internetowym mi pani powiedziała, że niektóre uruchamiają się
guzikiem.
Obie ręce zajęte podkładaniem materiału, to jak ją uruchomić i jak
zatrzymać?
Pozdr.
jangr

5. Data: 2008-02-25 15:56:06

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):
> [...]
> guzikiem.
> Obie ręce zajęte podkładaniem materiału, to jak ją uruchomić i jak

spokojnie, maja zasilanie na pedal, z guziczkiem sa te drozsze i to jest
jedna z opcji (zawsze jest pedal)
pozdrawiam
Ewa (Kraków)

6. Data: 2008-02-26 13:14:58

Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam maszyne janome 2041 i jestem bardzo zadowolona, w razie jakis bardziej
szczegołowych pytan mozesz pisac na maila
maszyna ma stopke i w promocji dostalam dodatkowe stopki, narazie wszystkich
mozliwosci nie wykorzystałam, wiec moze byc mi ciężko odpowiedziec na
bardziej szczegolowe pytania
pozdrawiam Aleksa

7. Data: 2008-02-26 13:22:22

Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

troche nieskładnie napisałam, to pewnie z niewyspania :-)
w kazdym bądź razie z maszyny jestem zadowolona :)
pozdrawiam jeszcze raz

dzie w Krakowie
xxxposzukuję
xxx klucz do piesków Janlynn