Kto wie, gdzie Jola L-L?

1. Data: 2003-06-14 00:12:04

Temat: Kto wie, gdzie Jola L-L?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule - dawno nie bywa, na prywatne listy nie odpowiada...moze
ktos wie, co sie z nia dzieje?

No i jak juz przy temacie, to rowniez zapytam, co stalo sie z Mechcia?

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-06-14 08:17:24

Temat: Re: Kto wie, gdzie Jola L-L?
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie wiem, ale też nie wiem, czy dotarł do Ciebie mój list ?

Dorota

1. Data: 2003-06-14 13:30:46

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> wrote:

>Jak w tytule - dawno nie bywa, na prywatne listy nie odpowiada...moze
>ktos wie, co sie z nia dzieje?
>
>No i jak juz przy temacie, to rowniez zapytam, co stalo sie z Mechcia?
>
>Magdalena Bassett

Mechaniczna za slupem , Jola - ostanio widzialem na grupie uroda...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-06-14 15:40:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jun 2003 17:12:04 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

>Jak w tytule - dawno nie bywa, na prywatne listy nie odpowiada...moze
>ktos wie, co sie z nia dzieje?
>
>No i jak juz przy temacie, to rowniez zapytam, co stalo sie z Mechcia?
>
>Magdalena Bassett

Mechcia nei ma dostepu do grup, poza tym zdechl jej komputer w
domu, Jola powinna wedlug mnie, zawitac po nieobecnosci w domku,
tak jakos teraz

Pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-14 19:06:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mechaniczna za slupem , Jola - ostanio widzialem na grupie uroda...
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

to teraz JAK ludzie zaczna plotkowac o Tobie to sama nie wiem czy
bede miala na tyle sily by Cie wybronic ;))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-15 04:59:18

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>to teraz JAK ludzie zaczna plotkowac o Tobie to sama nie wiem czy
>bede miala na tyle sily by Cie wybronic ;))
>
>Pierz
>K.T. - starannie opakowana

Czasami tez sie na bostwo musze zrobic...
;->>>>>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-06-15 13:45:04

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci , Jola - ostanio widzialem na grupie uroda...

> to teraz JAK ludzie zaczna plotkowac o Tobie to sama nie wiem czy
> bede miala na tyle sily by Cie wybronic ;))
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana
***
No wiesz co Siostro, on sie musi w tych tematach nieco podszkalac, coby nam
w dysputach za slupem dorownac ...;-)
Ania zdizg znad magnuma ciongle

1. Data: 2003-06-15 15:02:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>***
>No wiesz co Siostro, on sie musi w tych tematach nieco podszkalac, coby nam

no, nie wieeeem, moze guza szuka ;)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-15 20:20:10

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

>no, nie wieeeem, moze guza szuka ;)))
>
>Pierz
>K.T. - starannie opakowana

LOL
;-))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-06-15 20:53:47

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak w tytule - dawno nie bywa, na prywatne listy nie odpowiada...moze
> ktos wie, co sie z nia dzieje?

Witajcie!
Jola jest w Anglii. Jej adres email jest aktualny, z tym, ze ona rzadko ma
dostep do sieci. Napewno Ci odpowie, ale to moze troche potrwac. Grupe tez
czyta, ale sporadycznie.

> No i jak juz przy temacie, to rowniez zapytam, co stalo sie z Mechcia?

Mechcia zniknela bez slowa :(.

Pozdrawiam,
Ania

łosoś z kawiorem/przystawka