Ktory przelicznik nici Madeira lepszy?

1. Data: 2004-04-26 15:38:13

Temat: Ktory przelicznik nici Madeira lepszy?
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam od paulika schemacik wspanialego "Faceta" a rozpiska jest w nim na
nici Madeira,po przekonwertowaniu ich na nici Anchor paulikowi rowniez
wyszedl wspanialy obraz jednak po dokladnym przyjrzeniu sie oryginalowi
mozna zauwazyc ,ze kontrasty odcieni nici Madeira sa minimalne(odcienie
granatu) a po przekonwertowaniu na Anchor roznice w odcieniach sa dosyc
duze(od jasniutkiego blekitu,poprzez niebieski,lazurowy ,szafirowy do
granatu) ........
Wobec tego jeszcze raz postanowilam zamienic nici ,moze inaczej niz to
zrobil paulik i stad moje pytanko naczelne ,zauwazylam ze przeliczniki
zawarte w programie Haftek i w FindStitchu
http://www.findstitch.com/resources/
(czy innych tabelkach) bardzo sie roznia od siebie.Czy macie jakies
doswiadczenia z konwertowaniem muliny Madeira na inna?Z ktorego przelicznika
lepiej korzystac,ktory odpowiada bardziej kolorom Madeira?Podzielcie sie
doswiadczeniami.
Pozdrawiam

Pusia
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

1. Data: 2004-04-27 06:15:18

Temat: Re: Ktory przelicznik nici Madeira lepszy?
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" napisał w wiadomości > Dostalam od paulika schemacik
wspanialego "Faceta"

wiem o jakiego faceta chodzi :) też go robiłam (koleżanki koń o nim
powiedziały ;P)

> [...]
> granatu) a po przekonwertowaniu na Anchor roznice w odcieniach sa dosyc
> duze(od jasniutkiego blekitu,poprzez niebieski,lazurowy ,szafirowy do

ja robiłam go nićmi DMC i rzeczywiście po przekonwertowaniu wyszły mi
odcienie od białego przez niebieskie różne do bardzo ciemnego granatu :) po
wyszyciu przyjemnie to wygląda, bo ładnie przechodzą te kolory (takie
cieniowanie).
Pozdrawiam
Elen

Linki od Grazynki Sz.
[szydelko] butki i nie tylko dla maluszka
[chwale sie] zapraszam do galerii
Frywolitki w ANNIE
kto mi pomoże????