Ktoś coś sobie ozonuje?

21. Data: 2018-03-13 02:28:09

Temat: Re: Ktoś coś sobie ozonuje?
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-03-12, Akarm <a...@w...pl> wrote:
> Jaki wpływ na przyrządzanie potraw mają te zabiegi?

Mniej smierdzi jak gotujesz. A tak nieco powazniej rozcienczone roztwory
zawierające jony srebra są używane do odkażania sprzetu np. przy domowym
warzeniu piwa.

--
Marcin

22. Data: 2018-03-13 03:48:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marcin Debowski napisał:

> Mniej smierdzi jak gotujesz. A tak nieco powazniej rozcienczone roztwory
> zawierające jony srebra są używane do odkażania sprzetu np. przy domowym
> warzeniu piwa.

Plastiki wnętrza lodówek też mogą mieć wtopione srebrne mikroganulki.
Marynarze na żaglowcach wrzucali srebrne monety do beczek z wodą.
Podobnie gacie dla wojska robi się z wplecionymi srebrnymi włókienkami.

Jarek

--
Jak mnie zabiją, płakać nie musisz,
Smród zawsze po mnie zostanie.

23. Data: 2018-03-13 04:19:37

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-03-13, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

> Plastiki wnętrza lodówek też mogą mieć wtopione srebrne mikroganulki.
> Marynarze na żaglowcach wrzucali srebrne monety do beczek z wodą.
> Podobnie gacie dla wojska robi się z wplecionymi srebrnymi włókienkami.

Zgadza się. Niektóre pralki maja tez wbudowane elementy, które powodują
wydzielanie do pioracej zupy jonów srebra. Parę-nascie lat temu wielu
producentów się takimi rozwiązaniami wręcz afiszowało.

--
Marcin

24. Data: 2018-03-13 07:05:11

Od: Basia <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Monday, March 12, 2018 at 6:25:37 PM UTC-7, Marcin Debowski wrote:

> Na 100% srebro.
>
> Guglnij sobie produkty po:
> - srebro koloidalne (coloidal silver + shoes)
> - sprej srebro jonowe (silver ions spray)

Dzieki!

Akurat mam butelke colloidalnego srebra
w lodowce z ktora nie wiedzialam co zrobic.
Kupilam kilka lat temu na plukanie zatok.
Mialam rok temu opreacje i mi wiecej nie
potrzebne.

Zuzyje na buty.

Basia

> Tu masz z Amazona:
> https://www.amazon.com/Silver-Shield-Natural-Colloid
al-Spray/dp/B0071PFYIA

25. Data: 2018-03-13 08:43:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza się. Niektóre pralki maja tez wbudowane elementy, które powodują
> wydzielanie do pioracej zupy jonów srebra. Parę-nascie lat temu wielu
> producentów się takimi rozwiązaniami wręcz afiszowało.

Jony srebra są bardzo skuteszne, ale sposób działania mają całkiem inny
od ozonu. Zamiast szybkiego zmasowanego ataku, cierpliwe i długotrwałe
uprzykrzanie życia mikrobom.

--
Jarek

26. Data: 2018-03-13 22:29:03

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jarku
pozdrawiam Ciebie, Ewę oraz kolegę od starych pierników (zapomniałem jego nicka
niestety)... to tyle o srebrze z patyną...))

27. Data: 2018-03-13 22:40:52

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/12/2018 11:57 PM, Basia wrote:
> Gdzie to mozna kupic, jak sie nazywa?

http://allegro.pl/e-kobi-dezodorant-kaps-sneakers-od
our-eliminator-g-i7063280202.html

Trodno dac wiare na słowo, ale działa zaskakująco dobrze. Stosuj
codziennie, po 2 tyg bedzie mozna wąchac buty z nosem w środku.

Dodatkowo:

http://allegro.pl/wkladki-do-butow-przeciwpotne-acti
fresh-36-46-43-i5721111675.html

Niestety na allegro jest sporo wkładek w których ktoś "zapomniał"
nasaczyć i zapomniał o tym poinformować. Natomiast te z hipermarketu
(identyczne wyglądam) działają doskonale.

28. Data: 2018-03-13 22:41:13

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/12/2018 11:33 PM, Akarm wrote:
> Jaki wpływ na przyrządzanie potraw mają te zabiegi?

Czep się autora watku.

29. Data: 2018-03-13 22:55:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Sebastian Biały napisał:

> [...]
> nasaczyć i zapomniał o tym poinformować. Natomiast te z hipermarketu
> (identyczne wyglądam) działają doskonale.

"Dzięki wkładkom magnetycznym ROMI latać będziemy tak jak teraz ptaki,
na zasadzie grawitacji pól magnetycznych" -- jakoś tak to szło.

--
Jarek

30. Data: 2018-03-14 00:49:10

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czep się autora watku.

Autora wątku nie mogę się czepić z prostego powodu: nie widzę postów tej
tępej szmaty, zasrywającej usenet wpisami nie na temat (w szczególności
polityką). Mogę się czepić, co najwyżej, tylko reszty debili ciągnących
takie dyskusje NTG.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/