Ktoś coś sobie ozonuje?

31. Data: 2018-03-14 02:23:52

Temat: Re: Ktoś coś sobie ozonuje?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> Autora wątku nie mogę się czepić z prostego powodu: nie widzę postów tej
> tępej szmaty, zasrywającej usenet wpisami nie na temat (w szczególności
> polityką). Mogę się czepić, co najwyżej, tylko reszty debili ciągnących
> takie dyskusje NTG.

Czym sobie reszta debili zasłużyła na traktowanie inne niż tępa szmata?

--
Jarek

32. Data: 2018-03-14 09:45:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym sobie reszta debili zasłużyła na traktowanie inne niż tępa szmata?

Ewidentnie sprawiła to obecność wśród nich Akarma. Oto Wielki Debil
zaszczycił Was swoim przybyciem i objął władzę - pochylcie głowy, ,,reszto
debili"!

--
XL

33. Data: 2018-03-14 10:04:18

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym sobie reszta debili zasłużyła na traktowanie inne niż tępa szmata?

Proste: ja nie zakładam z góry, że rozmówcą jest jakiś niedorozwinięty
lub cham. To wychodzi dopiero w trakcie dyskusji. Ikselka złośliwie i z
rozmysłem śmieci wszędzie, toteż posty tego chamidła lądują w KF.
Niepełnosprawnych umysłowo jednak trochę inaczej się traktuje, niż
złośliwych, tępych chamów, tak to już jest... Czy teraz jaśniej?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

34. Data: 2018-03-14 11:10:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> [...]
> Niepełnosprawnych umysłowo jednak trochę inaczej się traktuje, niż
> złośliwych, tępych chamów, tak to już jest... Czy teraz jaśniej?

Tylko trochę. Skoro już wyszło, skoro wiadomo, że debil i niepełnosprawny
umysłowo, o po co dalej próbować? Nadzieja, że się człowiek zmieni jest
żadna.

Moje podejście jest inne. Nie mam problemu z chamidłami. Jeśli trzeba, to
i z takim sobie poradzę, a złośliwością przebiję. Tylko w przypadku tępoty
sprawa jest beznadziejna. Zwykła głupota nie przekreśla szans na rozmowę.

--
Jarek

35. Data: 2018-03-14 11:35:07

Temat: [OT] [NTG] Re: Ktoś coś sobie ozonuje?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko trochę. Skoro już wyszło, skoro wiadomo, że debil i niepełnosprawny
> umysłowo, o po co dalej próbować? Nadzieja, że się człowiek zmieni jest
> żadna.

Niepełnosprawny umysłowo może czasami coś zrozumieć. Nie twierdzę, że
niedorozwinięty nagle zmądrzeje, ale nie można wykluczyć, że pod wpływem
perswazji coś do niego dotrze. Do tępego, złośliwego chamidła -
zdecydowanie nie. Taka subtelna różnica. ;)

> [...]
> sprawa jest beznadziejna. Zwykła głupota nie przekreśla szans na rozmowę.

Twoje podejście jest inne niż moje, ale ja jestem pasjonatem i w związku
z tym bydło ładuję do KF. Jeśli chcę sobie podnieść ciśnienie to włączam
coś nadającego z Torunia.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

36. Data: 2018-03-14 12:15:29

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Ktoś coś sobie ozonuje?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm piszę:

> Twoje podejście jest inne niż moje, ale ja jestem pasjonatem

Naturalnie, że inne -- ja nie jestem pasjonatem, tylko zwykłym nudziarzem.

> Jeśli chcę sobie podnieść ciśnienie to włączam coś nadającego z Torunia.

Rozumiem, że chodzi o pierniki.

--
Jarek

37. Data: 2018-03-14 13:04:53

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akarm piszę:

> Rozumiem, że chodzi o pierniki.

Wydaje mi się, że raczej chodzi o piernika. W czarnej polewie...
pozdr
Stefan

38. Data: 2018-03-14 17:03:56

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Są dwa rodzaje ludzi:
Jedni żyją cały czas w swoich wioskach murzyńskich gdzie wraz z instynktem stadnym
razem idą na polowania, razem jedzą, śpią i razem wpadają w jeden mentalny blob w
którym nie ma granic jednostek.
Jak znajdzie się taki apologeta świętej wiary albo gorzej narcyz z kompleksem to cała
wioskę truje swoimi wywodami a tych którzy śmią się nie zgodzić wyśmiewa nazywając
ich gorszym rodzajem w imię swojej świętej misji...
Druga grupa ludzi jest zatomizowana nie interesuje ich specjalnie co o nich inni
myślą dlatego nie tłumaczą niczego bo mają to po prostu gdzieś. Oni mają swój sen i
żyją jak chcą....

Zgadzam się w pełni z Akarmem. Kiedy widzisz na chodniku gówno to nie wchodzisz w
nie, tylko omijasz szerokim łukiem i ignorujesz !!!EOF

39. Data: 2018-03-14 17:09:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:

> ...wyśmiewa nazywając ich gorszym rodzajem...

Gorszym sortem. Szanujmy klasyków.

--
Jarek

40. Data: 2018-03-14 18:47:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> rozmysłem śmieci wszędzie, toteż posty tego chamidła lądują w KF.
> Niepełnosprawnych umysłowo jednak trochę inaczej się traktuje, niż

Znaczy - lepiej?
Mam być zazdrosna?
LOL

< tak to już jest... Czy teraz jaśniej?