Ktoś szukał wzorów Heritage - nie mogę znaleźć, kto.

1. Data: 2006-01-04 22:39:55

Temat: Ktoś szukał wzorów Heritage - nie mogę znaleźć, kto.
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś szukał wzorków postaci Haritage. Nie moge znaleźć, kto - może
niedokładnie sprawdziłam. Znalazłam na swoich płytach kilka wzorków, niestety
niektóre nie mają klucza kolorów - trzeba samodzielnie dobrać. Wrzuciłam je
przed chwilą do albumu na fotosiku:
http://gosewa.fotosik.pl/albumy/1454.html

2. Data: 2006-01-05 06:29:47

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niestety
> niektóre nie mają klucza kolorów - trzeba samodzielnie dobrać. Wrzuciłam je

To ja szukałam tych wzorków, dziękuję bardzo, tylko mam jedno pytanie w jakim
są formacie bo jak ściągam na komputer to niechcą się otworzyć. Dziękuję
jeszcze raz i pozdrawiam Aśka

3. Data: 2006-01-05 07:09:11

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryba50 napisał(a):

> To ja szukałam tych wzorków, dziękuję bardzo, tylko mam jedno pytanie w jakim
> są formacie bo jak ściągam na komputer to niechcą się otworzyć. Dziękuję
> jeszcze raz i pozdrawiam Aśka

niestety ta galeria jest pod postacia php ale jak zapisujesz obrazek na
dysk i zmienisz z php rozszerzenie np na jpg nie bedzie juz problemu

--
Pozdrawiam - T0SIA

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
[Szydełko] Mam dwie lewe ręce i ....
XXX Poszukuję myszek na przystanku DMC
[xxx] slodki aniolek tyłem