Kubus Puchatek

1. Data: 2003-02-03 13:47:49

Temat: Kubus Puchatek
Od: "maja" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki !
kolezanka dreczy mnie o obrazek z Kubusiem. ja go osobiscie nie lubie (mam
nadzieje, ze nikogo nie obrazilam :-) wole inne bajki. wiec nigdy nie
szukalam schematow o Kubusiu. chodzi mi o najbardziej popularne obrazki np.
z beczka miodu. lub dowolnie inny, byle ten upiorny Kubus tam byl :-) chodzi
o obrazek mniej wiecej 25x25 cm....... i tak na razie trwa sesja
egzaminacyjna, wiec za szybko nie bedzie tego Kubusia, ale potem to i owszem
cos bym wyszyla :-) (nawet Kubusia)

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-02-03 14:24:44

Temat: Re: Kubus Puchatek
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi, chcialam Ci cos wyslac, ale musisz mi powiedziec, co zamist "NOSPAM" do
Twojego adresu wstawic.
MonikaB

1. Data: 2003-02-04 09:33:55

Od: "maja" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@c...pl

dziekuje !!!!

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-02-04 12:27:54

Temat: Re: Kubus Puchatek (podziekowanie)
Od: "maja" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monice i Malgosi serdecznie dziekuje !!!!!!

maja

1. Data: 2003-02-07 19:30:35

Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju,

czy mogłabyś mi przesłąc schematy Kubusia, które dostałaś od dziewczyn? Bo
teraz ja poszukuję :) Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Agnese

1. Data: 2003-02-09 19:42:33

Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika i Małgosia,
czy ja również mogę prosić o przesłanie schematów Kubusia? Pilnie poszukuję,
a Maję gdzieś wcięło i nie odpowiada :)

Z góry dziękuję

1. Data: 2003-02-09 20:32:00

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tu znajdziecie linki:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.robotki-reczne&tid=5276757
Pozdrawiam
Julia (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-02-10 06:49:26

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-02-10 12:09:17

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie probowalam wyslac ale cos z adresem jest nie tak.
Napisz do mnie na priv. to Ci te wzorki podesle
Monika

"Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Monika i Małgosia,
> czy ja również mogę prosić o przesłanie schematów Kubusia? Pilnie
> [...]

"Relaks z Robótkami"
[Gdzie] Oprawa obrazkow i passe-partout we Wroclawiu
SANDRA 12/2002 - kto ma???
schematy z serii Derwentwater-Sunsets
do Joli L-L