Kubuś puchatek i przyjaciele.Tajemnice przyrody.

1. Data: 2005-10-27 07:20:58

Temat: Kubuś puchatek i przyjaciele.Tajemnice przyrody.
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Moje dziecko uwielbia słuchać tych płyt ale mamy spore braki ,
mianowicie brakuje nam wielu numerów tych gazetek z płytami ,
przeszukałam prawie całe nasze miasto i z tego co sie dowiedziałam to
juz ich nie wydają , moja prośba jest taka : gdyby ktoś z was wiedział
gdzie to można jeszcze znaleść lub ma i chce sie pozbyć to ja za wszelką
cene ....:))

pozdr Magda

2. Data: 2005-10-27 08:54:01

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moja prośba jest taka : gdyby ktoś z was wiedział gdzie to można jeszcze
> znaleść lub ma i chce sie pozbyć to ja za wszelką cene ....:))

Ściągnij z emula.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)
http://leslawa-ignaszewska.com

3. Data: 2005-10-27 09:52:58

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Oct 2005 09:20:58 +0200, Meg <m...@N...pl> wrote:

> [...]
> juz ich nie wydają , moja prośba jest taka : gdyby ktoś z was wiedział
> gdzie to można jeszcze znaleść lub ma i chce sie pozbyć to ja za wszelką

Może są na Allegro?

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

4. Data: 2005-10-27 09:59:55

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> Może są na Allegro?

no właśnie nie ma , juz wszystko przeżuciłam w sieci , spróbuje
jeszcze uderzyć do wydawnictwa
moze mają jakieś archiwalne numery

pozdr Magda

był sobie król, był sobie paź ...