Kuchenka Mastercook

1. Data: 2000-10-06 13:20:36

Temat: Kuchenka Mastercook
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Przeprowadziłam się ostatnimi czasy i z dobrodziejstwem inwentarza
zastałam kuchenke Mastercook, bardzo nową i niestety bez instrukcji
obsługi. Takie rzeczy jak obsługa palników itp. do gotowania to rzecz
normalna. Ale piekarni jest w pełni zautomatyzowany, ma jakieś
termoobiegi, dzikie węże itp. Wie ktoś może, jak ustawić określoną
temperaturę na określony czas? :-)

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
No matter what you believe don't believe in you - and that's true

1. Data: 2000-10-07 14:54:37

Temat: Re: Kuchenka Mastercook
Od: "Maciej Jastrzebski" <p...@a...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> wrote:

> [...]
> normalna. Ale piekarni jest w pełni zautomatyzowany, ma jakieś
> termoobiegi, dzikie węże itp. Wie ktoś może, jak ustawić określoną

Jesli to taka, jak moja (cztery przyciski + pokretlo) to:
1 przycisk z lewej - timer w sekundach (nie wylacza piekarnika)
2 przycisk - timer w minutach - wylacza piekarnik
3 przycisk - nastawiasz godzine wylaczenia piekarnika, w polaczeniu z
2-gim mozesz ustawic i godzine wylaczenia, i czas dzialania (wlaczy
sie automagicznie)
4 przycisk - ustawianie temperatury
1 i 4 jednoczesnie - sprawdzenie aktualnej temperatury.

To wszystko z pamieci - instrukcje mam w domu. Jesli chcesz, to moge
skserowac i wyslac - napisz na prywatny e-mail.

HTH, Pedro.

--
#!/usr/bin/perl -- Maciej "Pedro" Jastrzebski p...@g...umcs.lublin.pl
open(h,${$|})?$_=<h>:f<vwy;$_.=<h>;split??;$=-=$=;wh

1. Data: 2000-10-07 16:05:13

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message
gs.pl...

> [...]
> normalna. Ale piekarni jest w pełni zautomatyzowany, ma jakieś
> termoobiegi, dzikie węże itp. Wie ktoś może, jak ustawić określoną

Proponuję napisać do firmy aby przesłali instrukcję. Adres WROZAMET S.A. ul.
Żmigrodzka143, 51-130 Wrocław. Telefonu niestety nie mam.

Pozdrawiam Joanna

--------
--------
Masz nimfę? Chcesz kupić papugę?
Odwiedź strony o nimfach:
http://www.emernet.pl/nimfy
-------
-------

1. Data: 2000-10-09 07:55:55

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Proponuję napisać do firmy aby przesłali instrukcję. Adres WROZAMET S.A. ul.
> Żmigrodzka143, 51-130 Wrocław. Telefonu niestety nie mam.

Nazwa firmy : "WROZAMET" S.A.
Ulica : Żmigrodzka 143
Miasto : Wrocław
Kod pocztowy : 51-130
Kontakt : prez. mgr Ryszard Plichta
w-ce prez. mgr Grażyna Wruszczak
dyr. Zbigniew Borkiewicz
Nowe województwo : dolnośląskie
Stare województwo : wrocławskie
Telefon : (71)3244300 3244400 3244305 3244380 3244313
3244555 3244344 3244557 3244519
Fax : (71)3253363 3244332
Email : f...@w...pl
h...@w...pl
s...@w...pl
b...@w...pl
m...@w...pl
WWW : http://www.wrozamet.com.pl
http://www.mastercook.com.pl
-----

sadyl

1. Data: 2000-10-21 14:30:17

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Oct 2000, Maciej Jastrzebski wrote:

> To wszystko z pamieci - instrukcje mam w domu. Jesli chcesz, to moge
> skserowac i wyslac - napisz na prywatny e-mail.

Próbowałam :-( Odbiło i naskarżyło, że nie ma serwera :-(

Zuzanka
--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...eu.org>
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2000-10-24 21:48:35

Od: "KubaBEAR" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

prześli mi twój adres i model kuchenki może załatwie Ci orginalną instrukcje

podobno jestem PH Wrozamet S.A. AGD Fagor & MCC Group
z miłą chęcią wysłucham wszelkich uwag dotyczących kuchni naszej produkcji

=====
//KubaBEAR
m...@k...onet.pl

Konserwowe ziemniaki