Kuchenka mikrofalowa - do czego?

1. Data: 2004-11-03 12:46:36

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa - do czego?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Nov 2004 11:01:01 +0100 I had a dream that topjes <n...@d...rady> wrote:
> Faktem jest, że da się odróżnić odgrzaną w mikrofali (nie na grillu) pizzę a
> podgrzaną w piekarniu. Tak samo da się rozróżnić odgrzenego kotleta,
> ziemniaki i groszek z marchewką od tego samego odgrzanego na patelni.
> Podobnie krokiety, pierogi itp itd.
> Bo piszecie chyba o tym samym - tylko troche inaczej ;)

Mówisz o czymś innym - podgrzewanie w piekarniku do pieczenie,
podgrzewanie na patelni to smażenie. Oczywiście że nawet dziecko odróżni
potrawę pieczoną czy smażoną od gotowanej.

Szło mi np. o podgrzewanie zupy, alkoholu itp - tego nie da się
odróżnić. Podobnie, gdyby na patelni NIE smażyć, a tylko podgrzać, o ile
to oczywiście jest możliwe, to różnicy też by nie było.

1. Data: 2004-11-03 13:29:00

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szło mi np. o podgrzewanie zupy, alkoholu itp - tego nie da się
> odróżnić. Podobnie, gdyby na patelni NIE smażyć, a tylko podgrzać, o ile
> to oczywiście jest możliwe, to różnicy też by nie było.

Hehe... To jeszcze nic, ludzie kupuja kable do sprzetu stereo po kilka
tys za metr bo mowia ze slysza roznice miedzy nimi i tymi za 100 zl

barney

1. Data: 2004-11-03 14:26:17

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
message news:slrncohkpc.b6.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.e
du.pl...
> Mówisz o czymś innym - podgrzewanie w piekarniku do pieczenie,
> podgrzewanie na patelni to smażenie. Oczywiście że nawet dziecko odróżni
> potrawę pieczoną czy smażoną od gotowanej.

A ja twierdzę, że piszecie z Sierpem o tym samym :)))

pzdr
topjes

1. Data: 2004-11-03 14:49:14

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywam jej w charakterze pojemnika na pieczywo

pozdrawiam WM

1. Data: 2004-11-05 10:17:27

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że da się odróżnić potrawę odgrzewaną w mikrofali a taką w garnku czy na
patelni.
Mikrofala grzeje wodę w potrawach, a woda rzadko jest rozłożona równomiernie.
Dopiero potem to ciepło z wody podgrzanej gigahercowymi falami rozchodzi się po
reszcie potrawy.
Porównaj przykładowo bigos odgrzewany w mikrofalówce od takiego w garnku, tylko
niezwłocznie po wyjęciu, różnica jest.
I tak samo w wielu, wielu innych potrawach, niech to będzie ryba po grecku, ..., ...
Chyba największą zaletą mikrofalówki jest podgrzewanie [zwykle] w końcowym naczyniu,
na talerzu, bez przekładania z garnuszka czy
patelni.
Wadą niemożność używania metalowych naczyń, ani nawet tych 'ze złotym paskiem'.
JaC
"Albowiem stopień przykrości zależy od świadomości" - Jonasz Kofta

1. Data: 2004-11-05 11:50:27

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Nov 2004 11:17:27 +0100 I had a dream that 666 <d...@o...pl> wrote:
> [...]
reszcie potrawy.
> Porównaj przykładowo bigos odgrzewany w mikrofalówce od takiego w garnku, tylko

Ale jaka różnica? Bo na pewno nie różnica smaku, a o tym był wątek.

Poza tym odpisuj pod cytatem.

1. Data: 2004-11-05 17:15:50

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Porównaj przykładowo bigos odgrzewany w mikrofalówce od takiego w garnku,
tylko niezwłocznie po wyjęciu, różnica jest.

A w instrukcji pisze "po podgrzaniu zostawić w mikrofalówce, żeby ciepło się
rozeszło równomiernie po potrawie" :-))))

S.

1. Data: 2004-11-06 08:56:39

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież właśnie umówiliśmy się, że to kwestia smaku...
JaC

1. Data: 2004-11-06 09:23:01

Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a) w wiadomości news:cmi3ju$5gj$1@korweta.task.gda.pl co
następuje:
> Przecież właśnie umówiliśmy się, że to kwestia smaku...
> JaC

Wątek był o tym do czego służy kuchenka mikrofalowa ale trochę zboczył.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi: wnioski dla mnie
- nie ma sensu kupować kuchenki z wodotryskami, raczej się z nich nie
korzysta.
- przede wszystkim kuchenka służy do podgrzewania, gril może się przydać do
podgrzewania pieczywa lub pizz i zapiekanek

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

1. Data: 2004-11-07 20:02:00

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Nov 2004 12:46:36 +0000 (UTC)
Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>
naskrobał(a):

> Szło mi np. o podgrzewanie zupy, alkoholu itp - tego nie da się
> odróżnić. Podobnie, gdyby na patelni NIE smażyć, a tylko podgrzać, o
> ile to oczywiście jest możliwe, to różnicy też by nie było.

po przerwie ;-)
samych plynow nigdy nie probowalem, natomiast takie potrawy jak...
bo ja wiem
golabki, krokiety, wiele innych - sa po prostu gorsze niz podgrzane
w inny sposob
i nie jestem takim ewenementem - kilkoro moich znajomych ma takie
same odczucia

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

Automat do bramy
kupie strych, lub kawalerke ze strychem
rolety, firanki, zaslony?
czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?
Podgrzewacz PG-6