Kuchenne rewolucje

1. Data: 2022-02-03 15:09:43

Temat: Kuchenne rewolucje
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, Dębska z tej strony. Dawno się z nikim nie naparzałem przez net, więc
postanowiłem Was odwiedzić :)

Jako, że znacie się na wszystkim wyjaśnijcie mi jedną rzecz. Najpierw wstęp, pytanie
na końcu.

Gdy postanowicie ugotować po raz pierwszy jakąś potrawę, zapewne sięgacie po przepis.
Po którymś tam przygotowaniu przepis nie jest już potrzebny, macie wszystko w głowie.

Szczepionka mRna to przepis, jak wytworzyć białko kolca.

I obiecane pytanie. Czy po n-tym zaszczepieniu organizm będzie już to umiał "bez
przepisu"?

Zapraszam do dyskusji, najchętniej na argumenty pozamerytoryczne, łatwiej wtedy się
dyskutuje.

Dębska

2. Data: 2022-02-03 16:56:44

Temat: Re: Kuchenne rewolucje
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-02-03 o 15:09, PD pisze:
> [...]
przepisu"?

> Zapraszam do dyskusji, najchętniej na argumenty pozamerytoryczne, łatwiej wtedy się

A dlaczego mamy się naparzać.
Popieram cię we wszystkich twoich potencjalnych koncepcjach, nawet
najgłupszych.

3. Data: 2022-02-03 17:08:00

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2022 o 15:09, PD pisze:

> [...]
przepisu"?

> Zapraszam do dyskusji, najchętniej na argumenty pozamerytoryczne, łatwiej wtedy się

Nie ma o czym dyskutować.
Jak działają szczepionki wiadomo od dawna.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2022-02-03 17:19:29

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 3 lutego 2022 o 17:08:02 UTC+1 Kviat napisał(a):

> Nie ma o czym dyskutować.
> Jak działają szczepionki wiadomo od dawna.

Czytałem, że szczepionki mRna po raz pierwszy dopuszczono do stosowania na ludziach,
właśnie z okazji covid. Wcześniej tego typu szczepionek nie stosowano. Więc z tym "od
dawna" ... to zajebisty niemerytoryczny argument, o jaki prosiłem - dzięki ;)

Dębska

5. Data: 2022-02-03 17:27:18

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-02-03 o 17:19, PD pisze:

> [...]
z tym "od dawna" ... to zajebisty niemerytoryczny argument, o jaki prosiłem - dzięki
;)

> Dębska

Masz słuszna rację.

6. Data: 2022-02-03 17:35:12

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2022 o 17:19, PD pisze:

> [...]
z tym "od dawna" ... to zajebisty niemerytoryczny argument, o jaki prosiłem - dzięki

Proszę.
Dodam tylko dla porządku, że każdą szczepionkę kiedyś po raz pierwszy

7. Data: 2022-02-03 18:16:03

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 3 lutego 2022 o 17:35:13 UTC+1 Kviat napisał(a):

> [...]
;)
> Proszę.
> Dodam tylko dla porządku, że każdą szczepionkę kiedyś po raz pierwszy

Słuszna uwaga.

Dębska

8. Data: 2022-02-03 18:17:19

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 3 lutego 2022 o 17:27:11 UTC+1 t-1 napisał(a):

> [...]
z tym "od dawna" ... to zajebisty niemerytoryczny argument, o jaki prosiłem - dzięki

Toś mądrze powiedział.

Dębska

9. Data: 2022-02-03 19:56:20

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-02-03 o 17:35, Kviat pisze:

> Proszę.
> Dodam tylko dla porządku, że każdą szczepionkę kiedyś po raz pierwszy
> dopuszczono do stosowania na ludziach.

Nie każdą, niektóre odrzucano po testach na zwierzętach.
Tylko wybrane, które w dogłębnych badaniach okazały się skuteczne i
bezpieczne wpisano do rejestru.
Obecnie testuje się je na ludziach.
Zwierzęta są pod ochroną.

10. Data: 2022-02-03 20:02:06

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-02-03 o 18:16, PD pisze:

> [...]
z tym "od dawna" ... to zajebisty niemerytoryczny argument, o jaki prosiłem - dzięki

Zgadzam się całkowicie, choć wbrew sobie i rzeczywistości..

Wspólnie dla zdrowia.
Ciągle coś mi podsuwają ?
Co ,,hiszpance" do Bergamo?
I jeszcze - tak niewiele.