Kuchnia Francuska

1. Data: 2002-09-01 14:58:23

Temat: Kuchnia Francuska
Od: "Dariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Chcialbym zorganizowac impreze francuska. Prosze o sugestje i ciekawe
przepisy. dzieki.

1. Data: 2002-09-01 19:08:03

Temat: Re: Kuchnia Francuska
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <m...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
akta9e$ouo$...@n...onet.pl...
> Hej!
> Chcialbym zorganizowac impreze francuska. Prosze o sugestje i ciekawe
> przepisy. dzieki.

Kobiety, wino i spiew...

albo : du pain, du vin, du fromage...
(czyli : ser, chleb i wino...)

jak widzisz, wino powraca za kazdym razem :-)

Ewcia z Paryzewa

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-01 19:29:02

Od: "\\\\\\\\o c t o p u s////" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Kobiety, wino i spiew...

A ja znam inaczej: dziwki, wino i pianino = chlańsko i ........
Obowiązkowo powinien być ozorek.
Udanej imprezki ;-))))

- Octopus

1. Data: 2002-09-02 13:40:08

Od: "cube" <N...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> albo : du pain, du vin, du fromage...
> (czyli : ser, chleb i wino...)
>
> jak widzisz, wino powraca za kazdym razem :-)

wiiiiino :) jak najbardziej ale ten chleb to bym sie zastanowil.Przynajmniej
ja zadko widywalem go na stolach. Predzej bagietka. Bez deski serow napewno
sie nie obejdzie: cammembert, brie obowiazkowo (do tego dobierz winko). Na
entree mozna zapodac zoltego melona z plasterkiem poledwicy (pyycha :)))
Potem mozna np pasztet z kawalkami mieska podac mmmmmmmm .....

pozdr,
cube

1. Data: 2002-09-02 16:21:35

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Hej!
> Chcialbym zorganizowac impreze francuska. Prosze o sugestje i ciekawe
> przepisy. dzieki.

Wino
Zupa cebulowa
Wino
Tarta z pomidorami
Wino
Creme brulee
Wino
Sery
Wino

albo

pieczarki nadziewane cebula w ciescie filo
owoce morza z czosnkiem i sosem z bialego wina
tarta z gruszkami
sery

albo
salata
pasztet z gesi z dobra bagietka
kura w winie
ptysie
sery

Chcesz przepisy?
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-09-02 16:55:07

Od: "misiorek" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> pieczarki nadziewane cebula w ciescie filo
> owoce morza z czosnkiem i sosem z bialego wina
> tarta z gruszkami
> sery

czy mnie sie pomylilo, czy ciasto filo to grecki wynalazek?
jesli sie myle to przepraszam i prosze o nawrocenie na dobra droge :o)

pozdrowienia
misiorek

1. Data: 2002-09-02 17:07:06

Od: "Dariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo pieknie prosze. Brzmi tak smakowicie.

1. Data: 2002-09-02 19:06:24

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

misiorek wrote:

> [...]
>
> czy mnie sie pomylilo, czy ciasto filo to grecki wynalazek?
> jesli sie myle to przepraszam i prosze o nawrocenie na dobra droge :o)

OK, OK, grecki, ale to danie smakuje tak z francuska. Zobacz nastepna
odpowiedz z przepisami.
MB

1. Data: 2002-09-02 19:23:34

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Bardzo pieknie prosze. Brzmi tak smakowicie.

Wszystkie???? o rany, no to do dziela:

http://groups.google.com/groups?q=zupa+cebulowa+grou
p:pl.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&s
elm=3CC829A9.11062DE5%40west.net&rnum=2

http://groups.google.com/groups?q=tarta+group:pl.rec
.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=3D45
8528.9B836998%40west.net&rnum=5

http://groups.google.com/groups?q=creme+brulee+group
:pl.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&se
lm=3CF998F5.5CDCDF4C%40west.net&rnum=1

http://groups.google.com/groups?q=pieczarki+group:pl
.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=
3C7AF929.1204C539%40west.net&rnum=4

http://groups.google.com/groups?q=owoce+morza+group:
pl.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&sel
m=3C3283F8.BF527263%40west.net&rnum=1

http://groups.google.com/groups?q=tarta+group:pl.rec
.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=3B82
B62E.3500772A%40west.net&rnum=1

http://groups.google.com/groups?q=kura+w+winie+group
:pl.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&se
lm=3884C7D4.2FD68C49%40west.net&rnum=1

http://groups.google.com/groups?q=ptysie+group:pl.re
c.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=3A6
F3532.FF06376E%40west.net&rnum=1

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-09-02 22:09:16

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"\\\\o c t o p u s////" <o...@k...net.pl> a écrit dans le message de news:
al0jb3$b6a$...@n...tpi.pl...

> A ja znam inaczej: dziwki, wino i pianino = chlańsko i ........
> Obowiązkowo powinien być ozorek.
> Udanej imprezki ;-))))
>
> - Octopus

Wiesz, kuchnia francuska od tego sie zaczela (see : ta cebula, ten czosnek,
ten kawalek sera z chlebem / baguette de pain/
(to do Cube :-)

Ewcia
(tysz O'Garden)
--
Niesz !

(P) zielona sonata dla nielubiacych miesa, ale jedzacych przetwory mleczne
jarmuz - gdzie w w-wie?
Dożynki czas zacząć i do szkoły z pysznym prowiantem [ogloszenie bezplatne reklamowe]
Never ask for whom the bell tolls, it tolls for you czyli podzwonne dla WL... ;-))) ( P)
Dekoracja boków tortu