Kuchnia kubanska

1. Data: 2000-03-13 14:08:18

Temat: Kuchnia kubanska
Od: "MaJK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomi chca zorganizowac wieczor kubanski w knajpce (wystepy na zywo,
odpowiednia kuchnia), ale maja trudnosci ze znalezieniem odpowiednich
przepisow kulinarnych.
Czy ktos moze ma jakies sugestie, gdzie nalezy takich przepisow szukac?
Marek

1. Data: 2000-03-13 18:49:59

Temat: Re: Kuchnia kubanska
Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli przyjecie alkoholowe, to moge sie podzielic przepisem na Cuba Libre,
Presidente i Daiquiri. Po za tym mam jeszcze przepis na kukurydze ze
szparagami po kubansku i od biedy na kurczaka pieczonego, papryke nadziewana
i schab z owocami po karaibsku i kurcze pieczone na czerwono a la voodoo
(wiem, ze to Dominikana i Haiti, ale to w koncu po sasiedzku), po za tym
kawa po karaibsku w dwóch wersjach ( ogólnie z przepisami karaibskimi i
"okolokubanskimi" nie ma klopotu). Daj znac, jesli cos z tego Cie
interesuje, bo nie chce mi sie wklepywac po proznicy.
Herbatka

1. Data: 2000-03-15 06:41:13

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka wrote:

> [...]
> i schab z owocami po karaibsku i kurcze pieczone na czerwono a la voodoo

o rany... ja poproszę, niesmiało....voodoo....

Anna
--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-03-15 23:11:48

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Anna" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
> nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

Brzmi tak tajemniczo a zarazem smacznie ze ja tez bym poprosil!!!

--
~~~~~~~~~~~~~~~~
Artur Nowacki

1. Data: 2000-03-16 21:50:42

Temat: Odp: Kuchnia kubanska
Od: "Jola Backiel" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kawa po karaibsku w dwóch wersjach ( ogólnie z przepisami karaibskimi i
> "okolokubanskimi" nie ma klopotu). Daj znac, jesli cos z tego Cie
> interesuje, bo nie chce mi sie wklepywac po proznicy.

Herbatko, moge prosic o te kawy? Wielkie dzieki!

--
Jola
i...@p...onet.pl - http://www.republika.pl/ilanka/

1. Data: 2000-03-17 09:39:46

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznam że mam gdzieś w domu całą księgę z kubańskimi przepisami, jeśli
jesteś jeszcze zainteresowany, to mogę poszukać i coś tu przepisać ...
Saludos cubanos
--
Ania K.

bicom