Kuchnia nad zmywarką?

1. Data: 2008-10-25 11:14:59

Temat: Kuchnia nad zmywarką?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Można dać palniki nad zmywarką do zabudowy? Nie przewiduję piekarnika.
Jeżeli można, to jakie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-10-25 12:16:23

Temat: Re: Kuchnia nad zmywarką?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie.
JaC

-----

3. Data: 2008-10-25 21:36:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Oct 2008 13:14:59 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Można dać palniki nad zmywarką do zabudowy? Nie przewiduję piekarnika.
> Jeżeli można, to jakie?

A nie możesz sobie kupić Candy Trio?
http://www.neomix.pl/?zobacz=6452

4. Data: 2008-10-26 11:22:53

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> A nie możesz sobie kupić Candy Trio?
> http://www.neomix.pl/?zobacz=6452

Dzięki za ciekawy pomysł.
Gdybym miał duży niedobór miejsca, to pewnie bym z tego skorzystał. W moim
przypadku taniej i wygodniej będzie kupić pełnowymiarowe urządzenia.

5. Data: 2008-10-26 11:53:25

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gduv59$7ld$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Można dać palniki nad zmywarką do zabudowy? Nie przewiduję piekarnika.
> Jeżeli można, to jakie?

Pomyśl na tym, na jakiej wysokości musiałby być blat zlewu przy założeniu że
potrzebujesz jednak 15-20cm głębokich komór zlewu. A oprócz nich dochodza
rury, kolanka, często liczniki wody, zawor do zmywarki....
Tylko w Erze... ;)

Piotrek

6. Data: 2008-10-26 21:34:43

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że potrzebujesz jednak 15-20cm głębokich komór zlewu. A oprócz nich
> dochodza rury, kolanka, często liczniki wody, zawor do zmywarki....

Pytam wyłącznie o palniki, a nie o zlew.

7. Data: 2008-10-27 00:03:20

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ge2nr8$gcn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Pytam wyłącznie o palniki, a nie o zlew.

o, sorki...
ale problem pozostaje
trochę też nie wiem czemu przy dużej ilości wolnego miejsca planujesz takie
"kompaktowanie".
Generalnie przy zachowaniu standardowej wysokości blatu nie masz szans bo
zmywarki są przystosowane tlko do zdjęcia górnej pokrywy a nie do
umieszczania czegokolwiek dodatkowego w ich wnętrzu. Jeśli podniesiesz blat
do góry to możesz zrobić palniki niezależnie od tego co jest pod spodem (jak
w "kuchniach" z oddzielnymi palnikami i piekarnikiem - musisz jednak
wiedzieć na jaką wysokość podnieść no i przygotowac się do zrobienia
pozostalych mebli w kuchni w nawiązaniu do tego wzorca...

Piotrek

8. Data: 2008-10-27 08:04:21

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 12:14, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:
> Można dać palnikinadzmywarkądo zabudowy? Nie przewiduję piekarnika.
> Jeżeli można, to jakie?

nie powinno być problemu, zmywarki zazwyczaj maja regulowane nóżki -
zakres regulacji to ok +/- 10 cm, nowe płyty gazowe mieszczą się
praktycznie w grubości blatu - Gorenje na pewno nie przekracza 4 cm
więc wystaje parę mm.
Jeśli chodzi o nagrzewanie, co często jest uznawane za ograniczenie,
to też nie ma problemu bo ciepło idzie do góry a nie na dół.

9. Data: 2008-10-29 20:28:10

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

<e...@g...com>

>Jeśli chodzi o nagrzewanie, co często jest uznawane za ograniczenie,
>to też nie ma problemu bo ciepło idzie do góry a nie na dół.

Ty, dlugo na tym myslales ? Twoja stara prasuje na suficie ?
No a jak dalej nie rozumiesz, to poloz sobie zelazko na czole, to calkiem
bezpieczne bo przeciez: "nie ma problemu bo ciepło idzie do góry a nie na
dół".

ANdy

10. Data: 2008-10-30 10:27:57

Od: K...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 21:28, "Andy" <d...@d...de> wrote:
> [...]
> bezpieczne bo przeciez: "nie ma problemu bo ciepło idzie do góry a nie na

W sumie nie powinienem się zniżać do dyskusji z takim prostakiem, ale
napisze ci tylko raz: pomyśl jeszcze raz i zastanów się co napisałeś i
czym rożni się kuchenka od żelazka.

Ponowię pytanie - lodówki Sharp
wiertarka do mieszkania (ale z wielkiej płyty...)
Meble kuchenne - MDF foliowany czy płyta wiórowa laminowana?
Kwiatki
Nescafe (Krups) Dolce Gusto - ma juz ktos?