Kuchnia wegetarianska

1. Data: 2001-09-24 13:48:22

Temat: Kuchnia wegetarianska
Od: "nowisia" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam prosbe abyscie polecili mi jaks dobra ksiazke z przepisami
wegetarianskimi. Jest ich sporo, ale chodzi mi o urozmaicone przepisy i
takie ktorymi mozna zapelnic duzy zaladek:)))
Pozdrawiam
ania

1. Data: 2001-09-24 18:10:01

Temat: Re: Kuchnia wegetarianska
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://puszkkka.spinacz.pl/
moze nie ksiazka, ale nie widzialam wiekszej ilosci przepisow
wegetarianskich i innych bezmiesnych i bezjajecznych i bezmlecznych tez w
jednym miejscu

polecam za autorka:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-09-24 18:36:10

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-25 12:50:34

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze b...@d...com.pl (Herbatka):

> Zreszta niektorzy grupowicze z pl-rec-kuchnia
> dzialaja tam aktywnie, to Ci na pewno cos podpowiedza - pytalabym
> Patrycji Kazaly, Reny, wojmata np.

puszKKKa przede wszystkim jako wirtualna ksiega

potem linki ze stronki:
http://www.vege.pl/?linx=przepisy

no i książki w formie realnej:
http://piapsat.piap.waw.pl/andrzej/ksiazki.html#kuch
nia

jakie wegetariańskie smakołyki cie interesują?

--
wojmat (gra muzyka: i-f - the man from pack)
"Z pewnymi rzeczami nie należy zbytnio się spieszyć,

WOK - dobre rady poszukiwane
drozdzowki z W-Z ki
Papryka - co z nia mozna zrobic ?
ExtraVirgonowa tarta sliwkowa tez wyszla pyszna
Co z pigwy?