Kula piorąca - co to jest?

11. Data: 2007-11-27 08:40:24

Temat: Re: Kula piorąca - co to jest?
Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekW pisze:
> Witam serdecznie
> Zastanawiam się nad sensem kupienia kuli piorącej
> http://www.allegro.pl/item273595153_ekologiczna_kula
_pioraca_magicball_hit2007_gratis.html

ROTFL&LOL, niezly watek :))
Proponuje kupic wszystkie i sprzedawac po 3 paczki.

--
"Kurwa mać tyle mam ukłdów teraz wypracowanych i to wszystko w łeb
weźmie, bo nie problem byłby, gdybyśmy my wzięli władzę." - B.S.

12. Data: 2007-11-27 20:10:05

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Nov 2007 09:38:20 +0100, tomekW napisał(a):
> Witam serdecznie
> Zastanawiam się nad sensem kupienia kuli piorącej
> http://www.allegro.pl/item273595153_ekologiczna_kula
_pioraca_magicball_hit2007_gratis.html
> sprzedający na allegro oczywiście zachwalają jej super hiper wydajne
> działanie z pogranicza magii ale jak jest w rzeczywistości? Chodzi mi

Tak mi to przypomniało - jakiś czas temu przeglądałem katalog pralek
i nawinęła mi się jakaś pralka jednej ze znanych firm "bezproszkowa" -
że niby pranie przy użyciu elektrolizy itd... Wydawało mi się czy faktycznie
coś takiego jest? :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"
(c) Kabaret pod Wydrwigroszem 2006

13. Data: 2007-12-01 19:32:44

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Teoria piękna praktyka już nie.

a ty jak widac i w teori i w pratyce jestes slaby jesli chodzi o pisanie na
grupach dyskusyjnych.
dla ulatwienia podpowiedz:
- pisze sie POD postem !

--
pzdr
piotrek

14. Data: 2007-12-03 13:50:22

Od: "d...@g...com" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam taką kulę w użyciu od 2 miesięcy i jest tak:

Kula rzeczywiście pierze bez proszku, jeśli pierzemy rzeczy nie-mocno-
brudne. Tzn. bieliznę, przepoconą koszulę, etc. Jeśli są plamy, sama
kula faktycznie nie wystarcza. Dodaje się detergent, ale uwaga - 10%
tej ilości co zwykle. I wtedy brud dopiera się normalnie, czyli tak
jak należy.

Efekt wzrasta z czasem. Prawdopodobnie chodzi o wypłukiwanie osadów z
pralki i samej odziezy. Osobiście uważam wydatek za sensowny. Jest
zreszą już nie tylko na allegro:

http://neovita.com.pl/kula-pioraca-magic-ball-do-pra
nia-bez-proszku-p-157.html

15. Data: 2007-12-03 20:41:10

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...com> wrote:

> Kula rzeczywiście pierze bez proszku, jeśli pierzemy rzeczy
> nie-mocno-
> brudne. Tzn. bieliznę, przepoconą koszulę, etc.

Czyli wszystko to, co tak czy tak by się uprało bez proszku,
metodą płukania w samej wodzie, tak? ;-)

> Efekt wzrasta z czasem. Prawdopodobnie chodzi o wypłukiwanie
> osadów z
> pralki i samej odziezy.

Mnie się tam wydaje, że raczej o zapominanie, jak to wyglądało
jak się tą odzież normalnie w proszku wyprało :-)

J.

16. Data: 2007-12-11 02:06:36

Temat: Re: Re: Kula piorąca - co to jest?
Od: "joop!." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Działanie kuli jest oparte na reakcjach chemicznych i zjawiskach
fizycznych." dodał bym jeszcze paranormalnych!

haha usmiałem sie z tego, kolejny jakiś cwaniak wymyslił jak to
poprzednik pisze cos z rodzaju magnetyzerów do aut, takia kula moim
zdaniem działa idealnie na zasadzie silnej wiary i tez silnej wiary w
wydane dobrze pieniądze ;)

a ta cena ? wow
za dwa wina sasiad wyrzeźbi coś takiego widelcem w drewnie. a za 190 to
sąsiadka mi będzie prała i to kuli nie potrzeba ani pralki ;p

Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?
Bojler
Odciecie pradu bez ostrzezenia
kopiec dwufukcyjny de dietrich - termostat
1) naprawa fug 2) kable w suficie