Kulinary.chm c.d.

1. Data: 2002-06-13 06:33:55

Temat: Kulinary.chm c.d.
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pszepraszam za pomylke. Jest to ponad 50 mega. Podzielilem to na 3 pliki
(rarem). Jak ktos chce to mozna pobrac z:

www.edysk.pl

Plik1: kulinary.rar
identyfikator: kulinary1
haslo: kuchnia
Plik2 kulinary.r00
identyfikator: kulinary2
haslo: kuchnia
Plik3 kulinary.r01
identyfikator: kulinary3
haslo: kuchnia

Katalog: Kulinary

Po sciagnieciu nalezy polaczyc wszystko rarem.
Mapetke prosze o obiecane przepisy :-)

Pozdrawiam wszystkich i zycze udanego korzystania z serwisow kulinarnych
offline polaczonych w jedna calosc

1. Data: 2002-06-13 12:20:06

Temat: Re: Kulinary.chm c.d.
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krzysztof" <u...@k...net.pl>

> [...]
> Mapetke prosze o obiecane przepisy :-)
>
> Pozdrawiam wszystkich i zycze udanego korzystania z serwisow kulinarnych

Krzysiu, podaj dokladny link, bo ja, poki co, to widze strone z zacheta do
zalozenia konta w emBanku.
Widocznie ciemna jestem jak tabaka w rogu, bo nijak nie moge znalezc [a
szukaczki nie ma] tych Twoich plikow.
barbara

1. Data: 2002-06-13 12:45:20

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zacheta do
> zalozenia konta w emBanku.
> Widocznie ciemna jestem jak tabaka w rogu, bo nijak nie moge znalezc

Co prawda nie jestem Krzysiem, ale...
Powinnas sie zalogowac trzy razy:

1.
Sciagasz plik1: kulinary.rar z katalogu Kulinary (po lewej stronie
jest lista katalogow)
wylogowujesz sie.

2.
Sciagasz plik2: kulinary.r00 z katalogu Kulinary
wylogowujesz sie.

i trzei raz tak samo:
> [...]

Plik3 kulinary.r01

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-06-13 13:39:08

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl>
> Co prawda nie jestem Krzysiem, ale...
> Powinnas sie zalogowac trzy razy:

Tiiaaaaaaaa.. Twoja rada oswiecila mnie :-)
Ale sciagnac to sie tego nijak nie da. Strona nie dziala.
Komunikat: IE was not able to open this Internet site. The request is either
unavailable or cannot be found. itd...
I co dalej?
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2002-06-13 14:36:19

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale sciagnac to sie tego nijak nie da. Strona nie dziala.
> Komunikat: IE was not able to open this Internet site. The request

Basiu, udostępnilam na swoim serwerze:

http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/Kulinary/

Choc nie wiem czemu, ale duza czesc tego nie dziala :-(

1. Data: 2002-06-14 07:47:24

Od: Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> Tiiaaaaaaaa.. Twoja rada oswiecila mnie :-)
> Ale sciagnac to sie tego nijak nie da. Strona nie dziala.
> Komunikat: IE was not able to open this Internet site. The request is either
> unavailable or cannot be found. itd...

Jak wyswietli sie zawartosc katalogu kulinary, to nalezy kliknac na plik
kulinary.rar (r01, r02). Powinien sie zaznaczyc na pomaranczowo. Wtedy
klikamy w menu powyzej (na czarnym pasku) SCIAGNIJ z edysk. Powinno
zadzialac.

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
*
| \__/ |
* Software developer | / \ |
*
| /----\ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
*
| /\ |

1. Data: 2002-06-14 21:08:35

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Heliński" <h...@r...man.poznan.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kulinary.rar (r01, r02). Powinien sie zaznaczyc na pomaranczowo. Wtedy
> klikamy w menu powyzej (na czarnym pasku) SCIAGNIJ z edysk. Powinno

Ale nie zadziałało :-(((
W każdym razie mi się nie udało...

Pozdrawiam, Vicky S.

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-24 07:31:04

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

link nie moze byc dokladniejszy
w polu logowanie wpisujesz podany przeze mnie identyfikator i haslo po czym
w katalogu kulinary otwiera sie poszukiwany plik do sciagniecia

"Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> wrote in message
.
> [...]
> zalozenia konta w emBanku.
> Widocznie ciemna jestem jak tabaka w rogu, bo nijak nie moge znalezc [a

Re: posilek ksiecia Karola
czyszczenie gofrownicy
[prosba znowu] tym razem ciasta
[OT] Zmiana nicka
[spam] tyle bylo o gumach cynamonowych....