Kulki rumowe - czy ktoś mógłby...?

1. Data: 2001-03-20 16:08:13

Temat: Kulki rumowe - czy ktoś mógłby...?
Od: "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jeżeli ktoś zna przepis na w/w, to poproszę.

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579

1. Data: 2001-03-22 12:12:10

Temat: Re: Kulki rumowe - czy ktoś mógłby...?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> # Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
> # Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579
> ## "White man CAN jump!" <Adam Małysz ;-)>
Mam nadzieje, ze o tym samym mysle...
Oto przepis mojej ciotki. Kulki robi sie bajecznie szybko i tak samo zajada...

KULKI RUMOWE
1/2 paczki herbatnikow (najlepiej kakaowych) pokruszyc drobno
10 lyzek (duzych) cukru pudru
4 lyzki kakao
3/4 (malej!) butelki rumu, moze tez byc rumowa esencja, ale to juz nie to
samo...

do tego dodajemy:
6 lyzek masla (roztopionego!)
1 3/4 czekolady (roztopionej!)

Wszystko wzmieszac. Jesli sie nie laczy i jest suche - kilka kropel wody. Jesli
jest zbyt wodniste - cukru pudru, lub herbatnikow.
Robic kulki i otachac w orzechach albo kokosie etc. Jest duzo dodatkow w
sklepach. Kulki najlepiej wygladaja podane w koszulkach do muffinek.
Pozdrowienia i smacznego!
Agnieszka

1. Data: 2001-03-27 09:21:01

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robic kulki i otachac w orzechach albo kokosie etc. Jest duzo dodatkow w
> sklepach. Kulki najlepiej wygladaja podane w koszulkach do muffinek.

Zrobiłam, zrobiłam i się udało!!!
Wszystkim smakowało.
Nie musiałam piec w zdezelowanym piekarniku, to się udało ;-)))))
Dzięki Agnieszko!
Kasia

1. Data: 2001-03-27 11:33:34

Od: "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3/4 (malej!) butelki rumu,

Masz na myśli butelkę 0,1 czy 0,25 litra?

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579
## Szukam lasera > RAE 150 Z < do odtwarzacza CD wieży Panasonic SA-CH84ME.

1. Data: 2001-03-27 14:18:24

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Masz na myśli butelkę 0,1 czy 0,25 litra?

Ja dodawałam rum na końcu, więc dałam tyle, ile się dało ;-))))
Kasia

1. Data: 2001-03-27 14:21:18

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> # Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579
> ## Szukam lasera > RAE 150 Z < do odtwarzacza CD wieży Panasonic SA-CH84ME.

Ciesze sie Kasiu, ze ci sie udaly!
Kilka poprawek:
¤ Rum 0.1 butelka (ja dodaje ok. 1/2, wiecej daje straszliwie mocny efekt!)
¤ Dobre sa herbatniki Digestive - czekaoladowe (ostatnio cala paczke
pokruszylam)
¤ Czekolada musi byc gorzka!
Po zrobieniu, dobrze jest trzymac kulki w lodowce. Kiedy sa twardsze sa lepsze!
Powodzenia!
Pozdrawiam!
Agnieszka

1. Data: 2001-03-27 16:22:18

Od: "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie Kasiu, ze ci sie udaly!

Moje kulki też w porządku :-)
Dzięki za przepis!

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579
## - Wiecie, w prognozie mówili, że nadchodzi rozległy niż. - Co to znaczy?
## - Nie wiem, ale że zabrzmiało trochę świńsko, zapamiętałem.
## <Harry/Trzecia Planeta Od Słońca>

Golonka w piwie
Mazurek Wielkanocny
Pierogi - farsz kapuściano-grzybowy