Kuma

11. Data: 2007-10-19 13:47:48

Temat: Re: Kuma
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze:
> "wolim" <w...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> A ja mam taka prosbe do Ciebie - nie ruszaj g.... bo smierdzi. Panslaviste
> mam od pol roku w KF.
> I jestem zmuszony cos o nim czytac, kiedy mu ktos odpowiada. Walnieta
> Ikselke tez tam umiescilem, wiec prosze, nie zmuszaj mnie i innynch, abys i
> ty tam wyladowal. Bo nie zaslugujesz na takie towarzystwo.
>
> Andy

To Ty nie zasługujesz na żadne towarzystwo - dziel sobie ludzi w swoim
KF na kategorie i podkategorie, ale nie tu.
Tu wolna wola. Cieciu.
--
XL wiosenna

12. Data: 2007-10-19 14:13:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andy" <g...@d...de> wrote in message

> [...]
> Ikselke tez tam umiescilem, wiec prosze, nie zmuszaj mnie i innynch, abys
> ty tam wyladowal. Bo nie zaslugujesz na takie towarzystwo.

Ni jesteś kimś ważnym może nawet mniej ważnym na tym świecie niż gówno.

13. Data: 2007-10-19 17:48:01

Od: Tomek <asd@.e.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> Drogi Panslavisto,
> mam do Ciebie taką prośbę... nie zaśmiecaj grupy swoimi niezwiązanymi z jej

Widac, ze jak facet nie bierze lekow to mu czasem odbija. Przudupaska i
tak mu ruszy na pomoc.

14. Data: 2007-10-19 19:22:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> Przudupaska

Nie Twój interes, nie Twój zysk, durniu :-)

> tak mu ruszy na pomoc.

Zawsze :-)

--
XL wiosenna

15. Data: 2007-10-20 13:44:28

Od: Tomek <asd@.e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zawsze :-)

To moze namow tego Pana zeby bral leki. Moze bedzie pisal na temat.

16. Data: 2007-10-20 14:20:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <asd@.e.pl> wrote in message

> To moze namow tego Pana zeby bral leki. Moze bedzie pisal na temat.

Uważasz się za tak ważnego, że wysuwasz jakieś żądania, paczku?

17. Data: 2007-10-20 15:37:24

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> To moze namow tego Pana zeby bral leki. Moze bedzie pisal na temat.

Zawsze pisze na temat. Chyba, że go ktoś zaczepia.
Twój post był mniej na temat, niż każdy jego. Sam bierz coś na
uspokojenie, plus KF - oczywiście.

--
XL wiosenna

ZAGADKA