Kupię - uchwyty, poręcze itp

1. Data: 2001-05-17 12:49:38

Temat: Kupię - uchwyty, poręcze itp
Od: "Bogdan Grzywa" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Potrzebne mi są informacje na temat kupna uchwytów, poręczy i krzesełek dla
osób niepełnosprawnych (firmy lub sklepy).
Otrzymałem dofinansowanie na dostosowanie łazienki i chcę kupić w/w rzeczy.
Najlepiej w okolicy Katowic, Tychów i Mikołowa.

2. Data: 2001-05-18 07:25:37

Temat: Re: Kupię - uchwyty, poręcze itp
Od: "KR -\(iook-106\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan Grzywa" <g...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebne mi są informacje na temat kupna uchwytów, poręczy i krzesełek
dla
> osób niepełnosprawnych (firmy lub sklepy).
> Najlepiej w okolicy Katowic, Tychów i Mikołowa.

Znam dobry sklep niestety w Krakowie ze sprzętem medyczno- rehabilitacyjnym
"PROMEDICON" przy ul.Cybulskiego. Może zadzwoń tam to może coś uzgodnisz
tel: 0~12 422-44-44 w.210. Mają też e-mail: s...@p...krakow.pl

powodzenia!

3. Data: 2001-05-20 16:52:32

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KR -(iook-106)" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogdan Grzywa" <g...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości
> dla

Cos tu jest http://www.idn.org.pl/techno/placowki.htm

K.Markiewicz

4. Data: 2001-06-23 17:36:43

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogdan Grzywa <g...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> osób niepełnosprawnych (firmy lub sklepy).
> Otrzymałem dofinansowanie na dostosowanie łazienki i chcę kupić w/w
Zobacz na www.kolo.com.pl W ofercie mają taką łazienke , w tym ciekawe
umywalki,poręcze, krzesełka itp. Drogo. Kupisz (chyba) u każdego
dystrybutora Koła (na zamówienie)- czyli praktycznie w całej Polsce.

SamiSobie-prawo-mam pytanie
Polsko-niemiecko-francus ki projekt integracyjny
Wczoraj było...
Re: Klopoty "algrafa"
Do uczestników spotkania Ustroń 2001 - prośba.