Kurs - frywolitki

1. Data: 2002-07-03 14:33:09

Temat: Kurs - frywolitki
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na strone dorzucilam kurs frywolitek wykonywanych igla oraz jakies drobiazgi
z Anny, w sumie w dziale szkolka -> frywolitki sa kursy z majowych Ann od
1999 roku.
W dziale szkolka->szydelko dorzucilam kurs szydelkowania po niemiecku, ktos
poszukiwal, zapomnialam o nim, wczoraj przypadkiem znalazlam.

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-07-03 14:49:42

Temat: Re: Kurs - frywolitki
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

No i skleroza bierze gore:)) Dorzucilam opis i schemat frywolitki
dyplomowej:) na zyczenie ambitnej Agi (Agus) :)

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-07-03 16:09:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
drobiazgi
, zapomnialam o nim, wczoraj przypadkiem znalazlam.

Elu - kurs dla poczatkujacych ma nieczytelny tekst, reszta bez zarzutu,
da sie to jakos powtornie zeskanowac?

Jola L-L

1. Data: 2002-07-03 17:48:36

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Elu - kurs dla poczatkujacych ma nieczytelny tekst, reszta bez zarzutu,
> da sie to jakos powtornie zeskanowac?

Hm, chetnam:) dogodzic wszystkim, ale skanowalam to z duza rozdzielczoscia
(200 dpi, a moze sklamalam, moze 150), troszcze sie o wielkosc plikow. Nie
mozesz nic ustawic u siebie, podostrzyc? Jesli nic nie wyjdzie, daj znac,
wskanuje jeszcze raz. A moze wydruk bedzie czytelny:)? Szukam mozliwosci, bo
oprocz sklerozy moim przyjacielem jest lenistwo:), ale w przypadku klopotow
daj znac ponownie:)

Elzbieta

1. Data: 2002-07-03 18:03:35

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 lip 2002, w news:afvdfv$2b5$1@news.onet.pl "Elżbieta"
<t...@w...pl> pisze tak:

> [...]
> rozdzielczoscia (200 dpi, a moze sklamalam, moze 150), troszcze sie o
> wielkosc plikow. Nie mozesz nic ustawic u siebie, podostrzyc?

U mnie trzecia strona wyglądała niestety źle, z dwoma pierwszymi sobie
poradziłam, ale trzecia nic, a kombinowałam właśnie z jakąś obróbką typu
podostrzanie. Wieć także mocno uśmiechałabym się o ten ponowny skan...

Pozdrowienia, ER

1. Data: 2002-07-04 18:19:43

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Rymszewicz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U mnie trzecia strona wyglądała niestety źle, z dwoma pierwszymi sobie
> poradziłam, ale trzecia nic, a kombinowałam właśnie z jakąś obróbką typu
> podostrzanie. Wieć także mocno uśmiechałabym się o ten ponowny skan...

Mam nadzieje, ze tym razem sie udalo:)) Ponownie wskanowalam 3 strony z
wieksza rozdzielczoscia, pliki sa trzykrotnie wieksze, ale czytelne -
przynajmniej u mnie:) Dajcie znac (Jolu L-L tez), czy wszystko ok:)

Elzbieta

1. Data: 2002-07-05 09:21:20

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieksza rozdzielczoscia, pliki sa trzykrotnie wieksze, ale czytelne -
> przynajmniej u mnie:) Dajcie znac (Jolu L-L tez), czy wszystko ok:)

teraz wszystko jest super:))) dzieki Elu:))
no i stalo sie- jestem z kolezanka Mariola zarazona przez Was frywolitkami -
a tak sie bronie przed uzaleznieniami:))musze sie przyznac, ze Mariola uczy
sie bardzo pilnie a ja tak troche pilnie - no coz, powysylala dzieci na
wakacje - to ma wiecej wolnego:))
ale ten szczyt frywolitkowy zwany przez Ciebie dyplomowym- to
zdobedziemy:)))

pozdrawiam z Gdanska Jola L-L

1. Data: 2002-07-05 13:05:48

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wakacje - to ma wiecej wolnego:))
> ale ten szczyt frywolitkowy zwany przez Ciebie dyplomowym- to

Ciesze sie:)
Pokazesz gotowa serwte frywolitkowa :)? Oczywiscie kiedys, kiedys....

Pozdrawiam z Rumi
Elzbieta

1. Data: 2002-07-05 14:19:00

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokazesz gotowa serwte frywolitkowa :)? Oczywiscie kiedys, kiedys....
>
> Pozdrawiam z Rumi
> Elzbieta

pewnie, ze tak: albo pokazemy dwie,albo jedna ,ale pokazemy:))

Jola L-L

1. Data: 2002-07-07 07:31:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Jul 2002 16:19:00 +0200, "Jola L-L"
<j...@i...pl> wrote:

>Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

>pewnie, ze tak: albo pokazemy dwie,albo jedna ,ale pokazemy:))
>
> Jola L-L

Jolu, az masz slaba wole...ja w ogole nie patrze nawet na
podkladane, jak miny, strony frywolitkowe, wzory, nauki etc,
staram sie nie czytac postow na ten temat, bo znowu ktos ukradl
wiaderko czasu..poza tym zobowiazalam sie dziecku zrobic swterek
bardzo azurowy i duzy, to w ogole wszystko poszlo w odstawke a ja
siedze i sie grzye - robic szydelkiem czy na drutach, psia mac!!!

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]
K.T. - starannie opakowana

Wroclaw-kanwa
moje zasoby na CD