Kurs witrażownictwa

1. Data: 2003-08-08 06:52:39

Temat: Kurs witrażownictwa
Od: "Agnieszka N*C" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzieś w Poznaniu lub okolicach można nauczyć się wykonywania witraży?

1. Data: 2003-08-08 10:08:10

Temat: Re: Kurs witrażownictwa
Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyne co udało mi się znaleźć nt kursu witrażu (kiedyś bardzo chciałam się
nauczyć...) to:

1) szkoła w Rzepczynie (koszalińskie), gdzie uczą min. witrazu. Mieli też
organizowac jakies tam kursy niby zaoczne, ale nie wiem co z tego wyszło
http://www.republika.pl/rzepczynostudium/
e mail: r...@p...onet.pl

2) Narodowe Centrum Kultury w Warszawie (dawne Centrum Animacju Kultury)ma
jakiś środek gdzie s koło puław. Oni tam organizuja różne kursu, min
witrazownictwa. Kurs trwa około tygodnia. Nie pamietem ile kosztuje dokładnie,
ale zdziwiłam się , że tak dużo. Ale to moze tylko dla mnie jest dużo. Jak
wpiszesz w wyszukiwarkę Narodowe Centrum Kultury powinno Ci wyskoczyc, i tam
szukaj pod kursy, szkolenia

pozdr
annaweronika (tez z poznania)

1. Data: 2003-08-08 11:45:33

Od: "morgana88" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki, choć wolałabym coś w okolicach Poznania.

1. Data: 2003-08-08 12:06:24

Temat: Odp: Kurs witrażownictwa
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik morgana88 <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bh02gt$akj$...@i...gazeta.pl...
> Wielkie dzięki, choć wolałabym coś w okolicach Poznania.

A tak sobie pomyślałam (chociaż bladego pojęcia nie mam), może by zapytać w
Wyższej Szkole Sztuki Stosowanej na Krańcowej. Wiem, że jest tam taki
kierunek, a nuż prowadzą jakieś kursy letnie czy coś w tym stylu.
Ja tak tylko, może to całkiem głupi pomysł jest...

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-08-09 20:47:11

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chce tu robic antyreklamy, ale... z tego co wiem od zanajomych lepiej
unikacv kontaktu z Szkoła na Krańcowej... Poza tym oni tam głównie tkactwo. Ta
szkoła działa półlelgalmie, i jak juz coś robią to za ciezkie pieniądze.
Wyjsciem z sytuacji byłoby pochodzenie po pracowniach witrażu i zapytanie, czy
nie chcieliby ciebie przyjąc na praktykę. Z dośw wiem, ze rozmawiac TYLKO z
szefem, albo właścicielem, a nie jakimis pracownaikami, w nie daj boze galerii.
Moze tak coś znajdziesz?
pozdr
annaweronika

Urlop - zamknięte