Kursy dziergania - Warszawa

1. Data: 2005-10-05 10:44:27

Temat: Kursy dziergania - Warszawa
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Informuję ew. zainteresowane osoby, które chciałyby się nauczyć / douczyć
dziergania na drutach, że takie kursy będą się odbywały, a poziom
zaawansowania, oraz czas trwania i godziny/dni zależą od chęci i ilości
uczestników. :-)
Cena będzie podana w najbliższych dniach, zależy jeszcze od dogadania w
sprawie miejsca, oraz ilości chętnych. Prawdopodobnie będzie to na Starym
Mieście. (kawa i herbata wliczone... ;-) jak również wliczone będą materiały
dla osób początkujących.)

Zapraszam zainteresowane osoby do przysłania następujących informacji:

1. co juz umiem, czego chcę się nauczyć
2. jakie dni/godziny mi odpowiadają

na adres: l...@w...pl lub gazetowy.

Pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2005-10-05 19:28:08

Temat: Re: Kursy dziergania - Warszawa
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> [...]
> Mieście. (kawa i herbata wliczone... ;-) jak również wliczone będą materiały

hmmm, czuć tu spamem...
A jeśli ktoś chce się nauczyć dziergania, haftowania, oraz paru innych
ciekawych technik, to polecam spotkania grupowiczek. Nauka całkiem za darmo.

Pozdrawiam
J.
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

3. Data: 2005-10-06 08:46:05

Od: "Guinea Pig" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym to raczej odebrała jako cenną inicjatywę i wypełnienie dużej luki.
Takie kursy to wstęp do tego, żeby wszelkie robótki miały się lepiej, żeby
było lepsze zaopatrzenie w sklepach, żebyśmy miały z czego wybierać w
księgarniach.
Bo do tego potrzeba większej ilości osób, które będą potrafiły coś zrobić
własnoręcznie :-)

4. Data: 2005-10-06 10:38:58

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem podobnego zdania. Dawniej były zpt w szkole a teraz trudno znależć
taką "szkółkę" .Nawet jeśli to spam to jakże pożyteczny :)))
Pozdrawiam Małgorzata

5. Data: 2005-10-06 10:52:44

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To teraz nie ma ZPT w szkole??? Qrcze, to te dzieciaki nie będą umiały sobie
nawet guzika przyszyć. Pakują im do głowy jakieś głupoty o UE zamiast
nauczyć czegoś porzytecznego.
Zbulwersowana Agnieszka

6. Data: 2005-10-06 12:24:11

Od: "Lady Huncwot" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nawet guzika przyszyć. Pakują im do głowy jakieś głupoty o UE zamiast

Wiesz, ja chodziłam do podstawówki w latach 80-tych, miałam ZTP i... sto razy
piekliśmy zapiekanki i raz jakieś ciasto.
O sprawach rękodzielniczych - zero absolutne.
Wszystkiego nauczyła mnie babcia i mama.
Gdybym ich nie miała - zostałby mi tylko taki kurs.

Nie traktujmy tej informacji jako spam.
To po prostu użyteczne ogłoszenie :-)
Lepiej cieszyć się, że dzieje się coś ciekawego.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

7. Data: 2005-10-06 13:47:57

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lady Huncwot napisał:
> Nie traktujmy tej informacji jako spam.
> To po prostu użyteczne ogłoszenie :-)
> Lepiej cieszyć się, że dzieje się coś ciekawego.
>
> Pozdrawiam,
> Lady Huncwot

ja tam popieram Julke. Takie ogloszenie na grupie robotkowej, gdzie z
zasady za nic sie nie placi jest imho spamem.
Ja sie frywolitek nauczylam za darmo, i za darmo tez nauczylam (a
przynajmniej staralam sie) inne Warszawianki.

sekutnica

druty-pomocy!
czapka
Frywolitki-poszukuje schematu