Kurzajka na stopie

21. Data: 2009-01-11 14:59:18

Temat: Re: Kurzajka na stopie
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.01.2009, o godzinie 13.59.18, na
pl.soc.dzieci.starsze,pl.soc.dzieci, MałGosia napisał(a):

> No to moze i tak kiedys bylo, ale teraz juz nie jest :) Nie mozesz
> poprosic jakiegokolwiek lekarza o wypisanie zlecenia na zrobienie tego w
> aptece?

Teraz nie mogę, teraz sobie dyskutuję. :)
Ale ZTCP to to dobre było na płaskie kurzajki.

> Tym bardziej, ze to sie robi w kilka minut, nie trzeba czekac do
> nastepnego dnia.

Jeden dzień w te czy we wte to bez znaczenia.

*Habeck*
- Schutzbach

22. Data: 2009-01-11 17:59:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> Obaczę. Choć wolałbym już się pozbyć problemu, bo będę miał zrzędzenie
> następne tygodnie (a cholera wie, czy nie dłużej jak się nie wyleczy),
> że balte, że judo, że biegać nie może, że łyżwy itd...

Tak czy owak, musisz poczekać, kurzajki to świństwo i faktycznie potrafi boleć. Ja
dostałam od synka, który przywlókł prawdopodobnie z basenu. U niego poszły precz, u
mnie co jakiś czas się odnawia, ale nauczyłam się rozpoznawać świństwo i reaguję przy
pierwszych objawach.

> Coś wali się z kodowaniem. Ci. :)

Poprawiło się?

Justyna
GG 6756000

23. Data: 2009-01-11 19:26:07

Od: "MałaRuda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1a5oh9btcuiuf.dlg@habeck.pl...
Czy znacie jakiegoś dobrego dermatologa w
> okolicach Pruszkowa (Wawa może być, choć wolałbym bliżej Pruszkowa),

Nie znacie.... ale google polecają:
http://www.znanylekarz.pl/lekarze-polska-wszyscy.php
?q=pruszk%F3w+dermatolog
http://www.znanylekarz.pl/lekarz-2267-j-kolinek-derm
atolog-pruszkow.php - a
to najbardziej polecana tam pani dermatolog :-)
Jak dotąd nas ominęły problemy dermatologiczne, ale może się przyda taki
namiar :-)

--
MałaRuda
(fotoblog www.area.waw.pl)

24. Data: 2009-01-11 21:03:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

D pisze:

> Przeczytałam poprzednie komentarze. Najprawdopodobniej to nie kurzajka, ale
> wirus brodawczaka.

Kurzajka to właśnie potoczna nazwa tego wirusa.

> Nasz pierwszy brodawczak był tak duży, że otarło się o zamrażanie

Dlaczego piszecie o tym zamrażaniu, jak o jakimś horrorze? Dermatolog
bierze pałeczkę nasączoną azotem i na chwilę przykłada do brodawki -
czas zależny od jej wielkości.

Ewa

25. Data: 2009-01-11 21:06:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Gratulacje. Na pewno dawałaś sobie na wstrzymanie.

Martwiłam się przed operacją jak jasna cholera. Okazało się, że zupełnie
niepotrzebnie. U dzieci się wszystko goi w trymiga.

> Dzięki. Jestem tak spanikowany, że zaraz zacznę krzyczeć.
> Moooooooogę!!!????

A krzycz sobie, jeśli to Tobie pomoże :) Dziecku pomoże spokój rodzica.

--

Paulinka

26. Data: 2009-01-12 08:05:46

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.01.2009, o godzinie 22.03.17, na
pl.soc.dzieci.starsze,pl.soc.dzieci, medea napisał(a):

> Dlaczego piszecie o tym zamrażaniu, jak o jakimś horrorze? Dermatolog
> bierze pałeczkę nasączoną azotem i na chwilę przykłada do brodawki -
> czas zależny od jej wielkości.

A tego Wartnera ktoś próbował może?
http://www.i-apteka.pl/product-pol-2694-WARTNER-aero
zol-35ml.html
Brzmi zachęcająco a i będę mógł się w lekarza zabawić... ;)

*Habeck*
- Schutzbach

27. Data: 2009-01-12 08:59:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.01.2009, o godzinie 22.06.14, na

> Martwiłam się przed operacją jak jasna cholera. Okazało się, że zupełnie
> niepotrzebnie. U dzieci się wszystko goi w trymiga.

Ależ wiem. Ja po prostu nie chcę, żeby mała mi cierpiała, bo _ma_
kurzajkę. Wolę, żeby cierpiała, że _ma wyciętą_, a potem spokój, bo
kurzajki nie będzie.

> A krzycz sobie, jeśli to Tobie pomoże :) Dziecku pomoże spokój rodzica.

Tego jej akurat nie zabraknie. Podejrzewam, że może jej brakować paniki
u rodziców.

*Habeck*
- Schutzbach

28. Data: 2009-01-12 09:17:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1vbmk6xuk7ilk.dlg@habeck.pl...

> Tego jej akurat nie zabraknie. Podejrzewam, że może jej brakować paniki
> u rodziców.

Wypanikujesz się tutaj? :-)

Qra

29. Data: 2009-01-12 10:10:48

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.01.2009, o godzinie 10.17.33, na
pl.soc.dzieci.starsze,pl.soc.dzieci, Qrczak napisał(a):

> Wypanikujesz się tutaj? :-)

Jak mi nie pomożesz, to będą z tego nici.

*Habeck*
- Schutzbach

30. Data: 2009-01-12 11:13:27

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" :

> Zna ktoś dobrego dermatologa? :)

Znam, ale w Gliwicach.

B.

1% podatku na szkoł
Gdzie trafią odurzone nastolatki?
Jak zaczac przygode z filmem ?
Szukamy chętnych na rodzinny wyjazd do Chorwacji
ortografia - tak naprawdę od kiedy ?