Kurzajka - pytanie z ciekawosci...

1. Data: 2002-08-01 13:27:47

Temat: Kurzajka - pytanie z ciekawosci...
Od: Rafał <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Przeglądałęm sobie posty z nudów i mam takie pytanie dot. kurzajki.
Pamiętam, że niegdyś miałem coś takiego na prawej pięcie od spodu.
Pojechałem do lekarza w mieście powiatowym, który zalecił mi maści i
inne takie, robiło się coś takiego białego na stopie. Niestety nie
schodziło, ani się nie zmniejszało. Pojechałem więc na wizytę kontrolną,
pokazałem, że maść nic nie daje. Okazało się, że trzeba będzie
drastyczniej i następnym razem, wyłyżeczkowano mi toto.

I stąd moje pytanie: skąd się biorą kurzajki ?

Pozdrawiam
Rafał
--
'Najprostsze rozwiążania, są najbardziej skuteczne...'
/| | |\ /\ /#!

2. Data: 2002-08-01 16:50:37

Temat: Re: Kurzajka - pytanie z ciekawosci...
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>I stąd moje pytanie: skąd się biorą kurzajki ?

jest to wirus - chyba podobnie jak np. grypa. albo kontakt bezposredni
z inna kurzajka, przez co zostajesz zarazony, albo z powietrza. i
dlatego jest wazne, zeby miec dobra odpornosc organizmu, bo jak masz
oslabiona, to mozesz zlapac wiele rzeczy:(

3. Data: 2002-08-01 17:39:22

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Aug 2002 18:50:37 +0200, Rena <r...@p...pl> wrote:
> [...]
> dlatego jest wazne, zeby miec dobra odpornosc organizmu, bo jak masz
> oslabiona, to mozesz zlapac wiele rzeczy:(
brodawek jest kilka rodzajów takoż typów wirusa.
Wirus się zwię HPV Human Papilloma Virus (nie mylić z HCV i HBV).

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

4. Data: 2002-08-02 16:21:04

Od: Rafał <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-08-02 19:39, Użytkownik living_english_structure napisał :-->>
> brodawek jest kilka rodzajów takoż typów wirusa.
> Wirus się zwię HPV Human Papilloma Virus (nie mylić z HCV i HBV).
> living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

Ok. Dzięki wielkie :)
Pozdrawiam
Rafał
--
'Najprostsze rozwiążania, są najbardziej skuteczne...'
GED/J 3.12 C++ UL+ P L+->L++ W++ N++ w++/w-- PGP
R !tv/tv-- b++ e- d-? !a

Dentysta
w.z.u.ś i bakteria
wysiękowe zapalenie ucha środkowego - pomocy!!!
czy ktoś coś wie?
Tradzik.