Kurzajki

31. Data: 2002-11-19 19:57:52

Temat: Re: Kurzajki
Od: "Mikrus" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brodacid, verumal, duofilm - smarowalam dozuzycia buteleczek i jak mialam
> ten syf, tak mam.
>
> dzieki za takie rady:(((

ja mialem doswiadczenia z jaskolczym zielem i zero efektow poza brudnymi
lapkami, co do brodacid-u - 100% sukcesss, widac na kazdego dziala cos
innego.

32. Data: 2002-11-19 20:45:08

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koniecznie skorka.

aq jak dlugo musi sie ona moczyc w occie? i spirytusowym?

33. Data: 2002-11-19 21:01:23

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> aq jak dlugo musi sie ona moczyc w occie? i spirytusowym?

Tak spirytusowym.Wystarczy 5 minut,potem dokładnie przyklej plastrem na
kurzajce,białą strona i zabandażuj ,niech się kwasi do rana i tak trzy dni.

Magda

34. Data: 2002-11-19 23:44:50

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 22:01:23 +0100, Mrowka wrote:

> Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tak spirytusowym.Wystarczy 5 minut,potem dokładnie przyklej plastrem na
> kurzajce,białą strona i zabandażuj ,niech się kwasi do rana i tak trzy dni.

A nie lepiej w czystym spirytusie?
Ocet strasznie śmierdzi!
Moja siostra (mieszka w Szwecji)stosowała skórkę cytryny ze spirytusem i
jej wypaliło.

--
Kaja

35. Data: 2002-11-20 06:50:09

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> A nie lepiej w czystym spirytusie?
> Ocet strasznie śmierdzi!
> Moja siostra (mieszka w Szwecji)stosowała skórkę cytryny ze spirytusem i

Trudno mi powiedziec.Ja moczylam w occie.I tutaj poprawka:moczyc az
zmienknie skorka(czasami wystarczy 5 min .,ale jak gruba skora to dluzej).

Magda

36. Data: 2002-12-15 09:23:18

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Po mojej kuracji cytrynowo-octowej musialam kurzajke wydlubac z
> korzeniami,najwazniejsze jest to aby nic nie zostalo bo paskudztwo lubi
sie
> odnawiac.

morwa - stosuje te kuracje od miesiaca - i kurzaje sa bardzo biale i
spuchniete. co dalej z tym? mam liczyc ze znikna, czy naprawde probowac
wydlubac?...

rena

37. Data: 2002-12-16 07:48:23

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> morwa - stosuje te kuracje od miesiaca - i kurzaje sa bardzo biale i
> spuchniete. co dalej z tym? mam liczyc ze znikna, czy naprawde probowac
> wydlubac?...

Naprawde :-)

Magda

bóle mięsni