Kurzajki!

1. Data: 2004-07-04 20:49:21

Temat: Re: Kurzajki!
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":-)" <[...]rulez@[...]klub.chip.pl> napisał:

> tak tylko szczelam. Ale na pewno nie przypalać papierosem, bo głębiej
> wejdzie.

a przypomnial mi sie takitam wierszyk z dawnych lat, ktory opowiedziala
nauczycielka za czasow szkoly podstawowej:
"Zuzia biegla jak strzala,
Zuzia szczala jak biegla."
bawi mnie do dzis...

--
Psychik
howuser&userid=360448

2. Data: 2004-07-05 14:05:31

Temat: Kurzajki!
Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to NTG .....
Mądrzy ludzie.... pomóżcie mi.... co jakiś czas muszę się męczyć z kurzajką
wokół paznokcia na rączkach..... Próbuje to wytępić takim środkiem BRODACID
ale z kiepskim skutkiem... byłem u lekarza
ale on mi poradził abym to przeczekał, jak powiedział samo przejdzie...
Macie jakieś dobre "domowe" lub nie sposoby na to ???

3. Data: 2004-07-05 14:26:26

Od: "mrowki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No mam domowy sposób-smarować sobie kurzajkę sokiem z jaskółczego ziela.To
taka roślinka, która ma żółte małe kwiatki i gdy odłamie się gałązkę widać
żółty sok.Powodzenia

4. Data: 2004-07-05 14:27:55

Od: ":-\)" <[...]rulez@[...]klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale on mi poradził abym to przeczekał, jak powiedział samo przejdzie...
> Macie jakieś dobre "domowe" lub nie sposoby na to ???
Lekarz powiedział żebyś przeczekał ? LOL
Chirurg ? Albo samemu se wytni :-)
Kurcze coś pani od biologii mówiła ... cytryna, woda z solą ? :-D - tak
tylko szczelam. Ale na pewno nie przypalać papierosem, bo głębiej wejdzie.

--
Bald Jedi :-)

5. Data: 2004-07-05 15:38:01

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

:-) napisał(a):
> [...]
> tylko szczelam. Ale na pewno nie przypalać papierosem, bo głębiej wejdzie.

fajny lekarz;)
Ja sobie wyciolem sam ! i zyje ;) troche bolu i krwi ale jaka frajda;)
polecam :)))

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

6. Data: 2004-07-05 16:11:07

Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się : glistnik jaskółcze ziele.
Tylko ostrożnie bo ma silne właściwości toksyczne.

Pzdr
Wojtek

7. Data: 2004-07-05 17:42:16

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale on mi poradził abym to przeczekał, jak powiedział samo przejdzie...
> Macie jakieś dobre "domowe" lub nie sposoby na to ???

samo nie przejdzie
jest masa metod
skuteczne jest wypalenie laserem

8. Data: 2004-07-05 19:26:33

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pestifer napisał:

> samo nie przejdzie
> jest masa metod
> skuteczne jest wypalenie laserem

Ja słyszałam że są podatne na sugestię i w ok. połowie przypadków
znikają same - tylko komu chce się czekać aż znikną? ;)

Ale moja historia była by potwierdzeniem tej teorii. Kilka lat temu
miałam te uciążliwe paskudztwa na stopie ( trzy! w różnym stadium
rozwoju) próbowałam różnych metod od plasterków, kwasu po metody ludowe
i nic. W końcu poszłam do dermatologa i otrzymałam skierowanie na
wypalanie ciekłym azotem. Miałam zgłosić się za ok. 2 tyg. Jakie było
moje zdziwienie gdy dwa dni przed wizytą kontrolnie zerknęłam a tu
poprostu... BRAK! Wcale nie tęsknię ale zdaję sobie sprawę że zawsze
mogą powrócić-to w końcu wirus, który pewnie cicho śpi...oby jak
najdłużej! ;)
pozdrawiam - kinga

9. Data: 2004-07-05 19:32:20

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest masa metod
> skuteczne jest wypalenie laserem

Skuteczne jest tez tzw lyzeczkowanie. Ja mialam najpierw zamrazany palec, a
nastepnie kurzajke usuwana taka specjalna ostra lyzeczka.
Troche bolalo, ale nie wrocilo juz wiecej.
Pozdrawiam.
Basiek.

10. Data: 2004-07-05 19:54:37

Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fajny lekarz;)
> Ja sobie wyciolem sam ! i zyje ;) troche bolu i krwi ale jaka frajda;)
> polecam :)))

U mnie nie wykonalne ponieważ jest przy panokciu.... musiałbym odciąć zbyt
dużo... a taki brutal nie jestem :))))

solarium- rekompensata
Czy to rak?
bol brzucha i goraczka