Kurzajki!

11. Data: 2004-07-05 19:57:51

Temat: Re: Kurzajki!
Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie tęsknię ale zdaję sobie sprawę że zawsze
> mogą powrócić-to w końcu wirus, który pewnie cicho śpi...oby jak
> najdłużej! ;)

Właśnie... skoro jesteśmy przy temacie wirusa wywołującego to paskudztwo...
To może ktoś mądry mi powiedzieć, czy powinienem się tym zająć ? czy
obecność tego wirusa może spowodować inne dolegliwości ?

12. Data: 2004-07-05 20:13:52

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Góźdź napisał:

> Właśnie... skoro jesteśmy przy temacie wirusa wywołującego to paskudztwo...
> To może ktoś mądry mi powiedzieć, czy powinienem się tym zająć ? czy
> obecność tego wirusa może spowodować inne dolegliwości ?

nie słyszałam nic więcej na temat tego wirusa (bodajże brodawczaka), ale
chyba nie jest tak grożny jak uciążliwy, no i łatwo się nim zarazić (
podanie ręki, basen, itp.)

ps. ja czuję się dobrze, ale zaraz dokładnie zacznę oglądać ręce i
stopy... ot, taki syndrom ;)
kinga

13. Data: 2004-07-05 20:20:41

Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupo pl.sci.medycyna jesteś OK !!
Jak nigdzie nie było nawet jednego głupiego/drwiącego/wyśmiewającego
posta....
Krótko i na temat.... tak trzymać !!!
Pozdrawiam Rafał.

14. Data: 2004-07-05 20:50:41

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
> Może to NTG .....
> Mądrzy ludzie.... pomóżcie mi.... co jakiś czas muszę się męczyć z
kurzajką
> wokół paznokcia na rączkach..... Próbuje to wytępić takim środkiem
BRODACID
> ale z kiepskim skutkiem... byłem u lekarza
> ale on mi poradził abym to przeczekał, jak powiedział samo przejdzie...
> Macie jakieś dobre "domowe" lub nie sposoby na to ???

Meczylem sie z kurzajkami (sztuk 2) na palcu od stopy. Przez rok, mimo
roznych metod i srodkow nic nie pomagalo. W koncu przy plocie znalazlem tzw.
jaskolcze ziele. Sprobowalem i co??....i po 2 dniach sladu nie bylo. A wcale
nie byly male. Takze polecam ten zolty sok z jaskolczego ziela,..u mnie
pomoglo jak nic. I juz mi kurzajki nie dokuczaja.

Kiedys mialem jescze na glowie jedna, to mi pani dermatolog wylyzeczkowala i
skoagulowala. Ta metoda tez byla skuteczna, ale bardziej "inwazyjna" :))

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

15. Data: 2004-07-05 21:00:42

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cccabl$kfg$1@opal.icpnet.pl...

> Skuteczne jest tez tzw lyzeczkowanie. Ja mialam najpierw zamrazany palec,
> nastepnie kurzajke usuwana taka specjalna ostra lyzeczka.
> Troche bolalo, ale nie wrocilo juz wiecej.

u mnie i zamrazanie (6 razy) i lyzeczkowanie bylo skuteczne inaczej. juz
wszystko uzylam oprocz laseru, na ktory mnie nei stac i mam tak sobie te
kurzajki na piecie juz z 8 lat:(((((

16. Data: 2004-07-05 21:37:02

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Góźdź napisał(a):

> U mnie nie wykonalne ponieważ jest przy panokciu.... musiałbym odciąć zbyt
> dużo... a taki brutal nie jestem :))))

;)))
zawsze warto sprobowac, tylko sie nie zabij ;))

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

17. Data: 2004-07-05 21:38:55

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Góźdź napisał(a):

> [...]
> To może ktoś mądry mi powiedzieć, czy powinienem się tym zająć ? czy
> obecność tego wirusa może spowodować inne dolegliwości ?

Hm to to jest wirus;)
Rozumiem ze jesli sie ktos paskudzstwa pozbedzie to wirus "zdycha" ?

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

18. Data: 2004-07-05 21:41:41

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):

> u mnie i zamrazanie (6 razy) i lyzeczkowanie bylo skuteczne inaczej. juz
> wszystko uzylam oprocz laseru, na ktory mnie nei stac i mam tak sobie te
> kurzajki na piecie juz z 8 lat:(((((

Huh tak czytam Wasze posty i widze ze to uparta bestia, tymbardziej bede
polecal metode samodzielna;))
U mnie po wyrwaniu problem znikl ;)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

19. Data: 2004-07-06 06:49:44

Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zabrałem moją sąsiadke (jako autorytet okolicznego zielarstwa) na
spacer... i znalazłem !!
Jakież było moje zdziwienie, dziś rano ta bestia jest już dużo mniejsza !!!
To chyba oznacza zbliżający się sukces :))))

20. Data: 2004-07-06 07:33:16

Od: "syla" <s...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale on mi poradził abym to przeczekał, jak powiedział samo przejdzie...
> Macie jakieś dobre "domowe" lub nie sposoby na to ???

Hej
ja też miałam swego czasu problemy z kurzajkami wokół paznokci. pani w
aptece poradziła mi, abym skórkę od cytryny namoczyć w ocie przez ok24 h, a
potem również na kilkanaście gorzin założyła sobie taki opatrunek na
kurzajkę. Tą żółtą stroną na kurzajkę. Po takim zabiegu robi ona się jakby
martwa i można ją bez problemu wyskrobać. oczywiśćie przed tem nie możesz
dopuścić, aby była ona zraniona, bo będzie szczypać i boleć. do teraz nie
mam problemu z kurzajkami, a miałam ich chyba na karzdym palcu. Metoda
troche niewygodna, ale naprawdę skuteczna. Polecam
Sylwia

solarium- rekompensata
Czy to rak?
bol brzucha i goraczka