Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video] Re: Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]

Re: Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]

Data: 2014-01-12 18:53:34
Temat: Re: Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 12 Jan 2014 11:30:07 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
będzie istniał jakiś inny wszechświat, w którym może się określić nasza świadomość
zyskując tymczasowe przypisanie do czasu i przestrzeni. Gdyby ta teoria była
prawdziwa oznaczałoby to, że po śmierci nasza świadomość nie wędruje do piekła czy
nieba, ale do innego wszechświata.

zi-ze-swiadomosc-w-momencie-smierci-przenosi-sie-inn
ego-wszechswiata

> Ale ten inny wszechświat nazywany jest przez nas niebem lub piekłem

Własnie tak.
--
XL