Re: Kwas moczowy

Data: 2005-06-13 07:45:40
Temat: Re: Kwas moczowy
Od: "Sowa" <m...@w...pl>

Użytkownik "slawek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:d8jbge$8p5$1@inews.gazeta.pl...

> Jasne, lepiej poczekać aż sie pojawią dolegliwości.
> A tak wg Ciebie, to łatwiej jest leczyć, niz zapobiegać?

Edytko ;) zapobiegać skutecznie to można chorobom przenoszonym drogą płciową
wiesz jak ;) ty widzę ciągle wierzysz w kult pigułki ;( i profilaktyki ,
popatrz na ulice apteki otwierają się czasem jedna obok drugiej, to dla tych
wszystkich wyprofilaktykowanych ludzi ???

Jeszcze trochę Waszych diagnoz i ignorancji, a neox zostanie ich stałym
klientem.
A Wy mu wtedy zaśpiewacie stara śpiewkę optymalnych: źle stosowałeś DO.

A może wystarczyło by pokazać wyniki lekarzowi np. OPTYMALNEMU i
zmodyfikować dietę tak, żeby ów poziom spadł?
Ale jak wolisz robić za darmowego naganiacza aptecznych klientów, to proszę
bardzo, poutwierdzaj neoxa jeszcze trochę, że to dobrze, że ma nieprawidłowe
wyniki skoro (jeszcze) nie ma objawów.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

Coraz bardziej mi sie wydaje, że te szlaki metaboliczne to Wam się głównie
na zgięciach przecierają . I to jak sito - i coś w wyniku owego przetarcia
nie styka jak należy.