Kwas z kapusty

1. Data: 2006-11-04 04:27:27

Temat: Kwas z kapusty
Od: Panslavista <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy picie kwasu z kapusty gwarantuje wyleczenie ze swierzba i grzybicy
stop?

2. Data: 2006-11-04 05:57:47

Temat: Re: Kwas z kapusty
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podszywanie się pod kogoś jest bardzo mało eleganckie...

3. Data: 2006-11-04 10:43:19

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzecz jasna gwarantuje, a poza tem jak w totolotka wyslesz to szucha
GWARANTOWANA, ale jak to jest podszywanie, to kij ci mac,
panslawista - roznie bywalo ale co to za dupek co sie glupio pyta?
pozdr dla pana :-)

4. Data: 2006-11-04 10:46:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> GWARANTOWANA, ale jak to jest podszywanie, to kij ci mac,
> panslawista - roznie bywalo ale co to za dupek co sie glupio pyta?

Jedna z wielu tysięcy prób ośmieszania, zabłyśnięcia przez dowalenie
panslaviście, lub przeciągnięcia czasu do włamu do kompa...

5. Data: 2006-11-04 22:29:57

Od: Panslavista <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi powiem:

Nie jednemu psu Burek.
Zamiast sie pienic trza otworzyc szerzej zaropiale slepia. Jo pisza z "op.pl"
ten ciul ktory sie tu produkuje i niechce ustapic jak swierzb, grzybica i
klka innych nieprzyjemnych i wyjatkowo uciazliwych chorob to pisze z "wp.pl"

Jedna z wielu tysięcy prób ośmieszania,.......................
Ty czlowieku juz sie tak osmieszyles ze wiecej sie nie da. Sam sobie
wyrobiles sobie opinie "wioskowego" idioty. Trzeba przyznac uczciwie swoimi
postami na ten "zaszczytny" tytul zapracowales.

.............................zabłyśnięcia przez dowalenie panslaviście
Ty potrzebujesz daleko zaawansowanej pomocy a nie dowalania

....................lub przeciągnięcia czasu do włamu do kompa.
Szkoda wysilku. Jezeli o mnie chodzi to mam wiecej niz jednego kompa. Ten do
watpliwego pochodzenia mailow, newsowych grup itp internetowego smiecia to
prosze sie wlamywac do woli i buszowac po nim do woli. Ewentualne formowanie
30 Mb dysku, instalacja windowsa i 1 czy 2 przegladarek to sprawa godziny. I
tak rutynowo formuje dysk 3-4 razy do roku bo zwalnia za mocno z powodu tych
wszystkich wormow i spiegowych prog.

6. Data: 2006-11-04 22:45:15

Temat: ten pisze z Kanady...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podszywający sie pod Panslaviste napisał:

> W odpowiedzi powiem:
>
> Nie jednemu psu Burek.
inetnum: 198.53.168.141
netname: IANA-BLK
descr: The whole IPv4 address space
country: EU # Country is really world wide
org: ORG-IANA1-RIPE
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
status: ALLOCATED UNSPECIFIED "status:" definitions
remarks: The country is really worldwide.
remarks: This address space is assigned at various other places in
remarks: the world and might therefore not be in the RIPE database.
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-routes: RIPE-NCC-RPSL-MNT
source: RIPE # Filtered

organisation: ORG-IANA1-RIPE
org-name: Internet Assigned Numbers Authority
org-type: IANA
address: see http://www.iana.org
remarks: The IANA allocates IP addresses and AS number blocks to
RIRs
remarks: see http://www.iana.org/ipaddress/ip-addresses.htm
remarks: and http://www.iana.org/assignments/as-numbers
e-mail: b...@r...net
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
source: RIPE # Filtered

role: Internet Assigned Numbers Authority
address: see http://www.iana.org.
e-mail: b...@r...net
admin-c: IANA1-RIPE
tech-c: IANA1-RIPE
nic-hdl: IANA1-RIPE
remarks: For more information on IANA services
remarks: go to IANA web site at http://www.iana.org.
mnt-by: RIPE-NCC-MNT
source: RIPE # Filtered

7. Data: 2006-11-05 01:12:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@o...pl> wrote in message
> Czy picie kwasu z kapusty gwarantuje wyleczenie ze swierzba i grzybicy
> stop?

Kolejne kłamstwo - nie mam świerzba, ani grzybicy..Owszem zdarzyła się
poprzez nocleg w pewnym domu, ale wyleczyłem błyskawicznie i swoja rodzinę i
tamtą. Grzybicę miałem w wojsku (67-69, wielu miało) i później, gdy moi
synowie przynieśli z basenu w Warszawie - też wyleczona.
Biedaczko, czy naprawdę musisz mnie tak prymitywnie poniżać? Zdawało mi
się, że byłaś inteligentną i wykształconą socjolożką / prawniczką...

8. Data: 2006-11-05 01:50:26

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Biedaczko, czy naprawdę musisz mnie tak prymitywnie poniżać? Zdawało mi
> się, że byłaś inteligentną i wykształconą socjolożką / prawniczką...

Jerzy !!!
ten gosc pisze z Kanady olej go...
Mars

9. Data: 2006-11-05 06:08:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> Jerzy !!!
> ten gosc pisze z Kanady olej go...
> Mars

Oluś Sharon powiedział, że to on nasłał na mnie prawniczkę, aby stestowała
czy można mnie ciągać po sądach i żeby mi paski na gwizdku nakleiła...

Kura
Z PEWNOSCIĄ...
ZBOJNIK
Zupy dla małego smakosza