Re: Kwiatki na asfalcie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kwiatki na asfalcie.
Date: Sun, 11 Mar 2018 12:54:59 +0100

W dniu 11.03.2018 o 11:39, i...@g...pl pisze:

> ... objawia się także niedojrzałą (dziecięcą), szczególnie u
> zinfantylizowanych ,,mężczyzn" nie dających rady być oparciem dla
> żadnej kobiety,

Szanowna ikselko, wy, kobiety nie korzystacie z tego oparcia po
partnersku i z wzajemnością, lecz uważacie, że to wsparcie należy się
wyłącznie wam ze strony mężczyzn. A mężczyźni niech podpierają się sami,
bez waszej wzajemnej pomocy. I wymuszacie to manipulacją oraz handlując
d..., czyli krótko mówiąc prostytucją, obarczając mężczyzn winą za ten
wstrętny proceder, który żeście same wyhodowały...

> agresją - ,,tupnę nóżką na Ikselkę, bo mówi mi jak jest, a przecież ja
> myślę inaczej", ,,brzydka Ikselka, bo nazywa mnie infantylnym", ,,chcę,
> aby Ikselka mówiła o mnie, że jestem super!". LOL

A czy nie infantylnym jest zachowanie kobiet, które nie maja odwagi
porozmawiać otwarcie z mężczyznami i wyjaśnić DLACZEGO czują się
upokarzane i traktowane jak prostytutki? Domagacie się od mężczyzn
jedynie dowodów uległości i akceptacji a nie chcecie wniknąć w istotę
konfliktu tlącego się między Kobietą a Mężczyzną bo chcecie zachować
władzę, którą zdobyłyście handlując dupami. Chcecie "zjeść ciastko i
mieć ciastko", chcecie zapewnić sobie szacunek ale nie chcecie
partnerstwa lecz chcecie zachować dominującą pozycję w relacjach z
mężczyznami czyli chcecie utrzymać niewolniczy system oparty na waszym
przekonaniu o waszym, babskim poczuciu wyższości nad mężczyznami. A sio
kur.. do kurnika.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018