Kwiaty egzotyczne...Pilne

1. Data: 2006-03-15 18:23:31

Temat: Kwiaty egzotyczne...Pilne
Od: "Stulikrotka" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam gorąco...Uparłam się na zrobienie dziecku dwóch ogromnych kolorowych
papug...udało się ale teraz wymyśliłam sobie że będą na tle PIĘKNYCH DUŻYCH
LUB MAŁYCH ALE EGZOTYCZNYCH KWIATÓW .... Błagam o wzory .... chętnie odbiorę
na k...@o...pl

2. Data: 2006-03-16 08:08:02

Temat: Re: Kwiaty egzotyczne...Pilne
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stulikrotka wrote:
> [...]
> LUB MAŁYCH ALE EGZOTYCZNYCH KWIATÓW .... Błagam o wzory .... chętnie odbiorę

Ale jak i z czego chcesz te kwiaty robić? Na szydełku, origami czy
zwykła bibuła?

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-03-16 08:19:35

Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale jak i z czego chcesz te kwiaty robić? Na szydełku, origami czy zwykła
> bibuła?
>
> Pozdrawiam
> Bea

Pewnie chodzi o xxx

4. Data: 2006-03-16 09:59:26

Od: "Karolina Romanowska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <Kieupa> Warszawa <k...@p...pf.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości

> Pewnie chodzi o xxx

chodzi o kanwe akurat nie krzyżykowa ale kanwa ;)

[OT] Prosba o pomoc
XXX Poszukuję alfabetu z kaczuszkami
Pytanie do Wrocławianek
Producenci