Kwiecien bedzie ostry...

1. Data: 2003-03-12 23:18:16

Temat: Kwiecien bedzie ostry...
Od: "WiseMan" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A bedzie to tak:
Wspominają udany weekend w Kazimierzu. Paweł próbuje namówić Tadeusza na
partyjkę golfa, ale przyjaciel ma inne plany na wieczór. Mamusia wyjechała
do sanatorium, więc mogą z Anną wreszcie zacząć ćwiczenia. Anna tłumaczy
Krystynie, na czym będą polegały te ćwiczenia. Elżbieta odbiera kolejny
telefon z pogróżkami. Prezes informuje Jacka, że następnego dnia ma się
odbyć spotkanie z dyrektor Milecką. Może uda się dojść do porozumienia.
Kazimierz spędza dzień na porządkowaniu ogrodu państwa Lubiczów. Po powrocie
czeka go niespodzianka. Rozpromieniona Stenia oświadcza mężowi, że za
tydzień wystąpi w teleturnieju. Późnym wieczorem Elżbieta opowiada Jerzemu o
telefonie z pogróżkami. Nagle słychać brzęk tłuczonego szkła. Jerzy wybiega
z domu.
Elżbieta opowiada panu Januszowi o nocnych wydarzeniach pod domem, o zbitej
szybie w samochodzie i o swoich podejrzeniach co do sprawcy zniszczeń. Jerzy
spotyka się z Tetryckim w sprawie sprzedaży kamienicy. Uprzedza, że
nieruchomość ma trzech współwłaścicieli. Po udanym wieczorze państwo
Koziełłowie kontynuują intymne ćwiczenia również i wczesnym popołudniem.
Stanisława wraca z Dorotką od okulistki. Niestety, musi się poddać operacji
w celu usunięcia katarakty. Karolina odwiedza ojca w jego gabinecie.
Gabriela proponuje jej podwiezienie na trening. U prezesa odbywa się
konfrontacyjne spotkanie Jacka i Barbary, które kończy się awanturą.
Michał awanturuje się o poprzedni wieczór. Nie wierzy Kindze, że nie
zapraszała Jarka. Nie chce słuchać jej wyjaśnień. Gabriela opowiada Monice o
swoich rozwijających się kontaktach z Rafalskim. Chwali jego nastoletnią
córkę. Rozmowę przerywa telefon właśnie od Rafalskiego. Redakcyjny kolega
Michała ma do niego pretensje o przywłaszczenie sobie jego materiałów do
audycji. Michał tłumaczy się niewiedzą. Kolega zarzuca mu brak
profesjonalizmu. W kantorku trwają nerwowe przygotowania do kontroli. Jerzy
denerwuje się, że Renaty nie ma w firmie właśnie wtedy, kiedy jest
najbardziej potrzebna. Zosia zaprasza Rysia z rodziną na kolację do siebie.
Bardzo stara się, żeby goście byli zadowoleni, ale atmosfera nie jest
najlepsza. Antek i Jerzy zbierają się do wyjścia z pracy. Nieoczekiwanie
pojawia się policjant z ważną wiadomością. Okazuje się, że Renata miała
groźny wypadek samochodowy. W wypadku samochodowym Renata odnosi poważne
obrażenia kręgosłupa. Rdzeń nie jest uszkodzony, więc pewnie będzie chodzić,
ale Antek obawia się komplikacji. Jerzy pociesza przyjaciela, jak potrafi i
podpytuje o współtowarzysza pechowej podróży. Z zaskoczeniem dowiaduje się,
że Renata jechała z Tetryckim. Ola jest wściekła na Kozuba, który odpytał ją
szczegółowo z przeczytanej lektury i złośliwie skomentował zbyt pobieżną
znajomość tematu. Kinga jest zła na Michała. Próbuje się dowiedzieć,
dlaczego nie idzie do radia. Dyskusja kończy się awanturą. Stenia wraca do
domu w świetnym nastroju. Próbowała zastąpić w teleturnieju chorego Kazia,
ale nie udało się. Wystąpi za to w innym quizie, jakby specjalnie dla niej
wymyślonym. Rysiek decyduje się na szczerą rozmowę z żoną. Zaczyna mówić o
Zosi... Grażynka ma za sobą nieprzespaną noc. Rysio wraca do wczorajszej
rozmowy, próbuje wyjaśniać, tłumaczyć, ale rozżalona kobieta nie chce go
słuchać. Jerzy uważa, że Renata od dawna zdradzała Antka. Denerwuje się,
kiedy Elżbieta staje w jej obronie. Przecież to Renata nie była w porządku,
a teraz Antek ma kłopot, bo musi się nią opiekować. Koledzy w radiu robią
Michałowi okrutny dowcip. Zamieniają kartki z wiadomościami do serwisu.
Michał szuka pocieszenia u Marty. Grażynka odbiera Maćka i Bożenkę ze
szkoły. Zosia zauważa jej ponury nastrój. Po wyjściu z gabinetu
psychoterapeuty Gabriela nie może odjechać samochodem. Okazuje się, że na
koło założono blokadę. Rafalski deklaruje pomoc w odwiezieniu pilnej
przesyłki na dworzec. Kiedy wraca, Gabriela nadal tkwi pod jego domem.
Zaprasza ją na kawę. Stenia dzielnie walczy w teleturnieju "Dobra rada".
Ostatnia konkurencja decyduje o jej przejściu do następnego etapu. Przed
otwarciem butiku Gabriela namawia Monikę na filiżankę kawy. Chce z nią
chwilę porozmawiać. Podekscytowana opowiada o wczorajszym wieczorze u Piotra.
Stenia dowiaduje się o terminie kolejnego nagrania teleturnieju i informuje
swojego męża, że w następnym etapie będą grać oboje. Kazimierz jest
przerażony. Po kolejnej nieprzyjemnej wymianie zdań Kinga dzwoni do Jarka.
Na zebraniu redakcyjnym w radiu szef wyznacza do roli prowadzącego Klub
Kibica inną osobę. Michałowi zostaje więc czytanie serwisów i odbieranie
telefonów od słuchaczy. Grażynka wybiera się z dziećmi do ośrodka
rekreacyjnego na basen. Więcławski proponuje pomoc w doskonaleniu pływania.
Grażynka nie odmawia. Elżbieta przechodząc obok zakładu kosmetycznego, ze
zdziwieniem dostrzega Matyldę. Z samego rana do Rysiów zagląda Więcławski.
Przynosi informację o awarii na basenie, a przy okazji podpytuje Grażynkę o
jej zawód. Wspomina o intratnych propozycjach pracy dla pielęgniarek za
granicą. Stenia prosi o zwolnienie z obowiązków w klinice następnego dnia.
Razem z Kazimierzem będą brali udział w kolejnym etapie teleturnieju.
Elżbieta ma niespodziewanego gościa. Matylda próbuje ją przekonać, że
wszystko jest w porządku, ale Elżbieta nie bardzo wierzy w nerwowe
tłumaczenia koleżanki. Paweł i Krystyna wracają z zakupów. Postanowili
urządzić pożegnalną rodzinną kolację przed odlotem Pawła do Oslo. Krystyna
zakłada świeżo zakupioną kreację ciążową. Mały Lubicz energicznym kopnięciem
przypomina o swoim istnieniu. Elżbieta nie może uwierzyć, że tak się
pomyliła w stosunku do Matyldy. Mimo wszystko ma wrażenie, że jej wczorajsze
tłumaczenia to tylko gra. Jerzy spotyka się na lotnisku z Oskarem. Daje mu
do zrozumienia, że podejrzewa go o podstawienie kupca na kamienicę. Oskar
czuje się bardzo urażony. Michał jest wściekły na swojego przełożonego
z "Klubu kibica". Redaktor przerwał jego rozmowę ze słuchaczem z obawy, że
Michał zdradzi na antenie poufne, klubowe informacje. W studio telewizyjnym
trwa nagranie kolejnego etapu "Dobrej rady". W ostatniej, decydującej
konkurencji, Stenia, w trosce o zdrowie Kazimierza, zgrabnie omija jeden z
punktów regulaminu. Zosia, w porozumieniu z Rysiem, korzystając z
nieobecności rodziny, składa nieoczekiwaną wizytę Grażynce.
Grażyna jest oburzona zachowaniem męża. Jak mógł konspirować za jej plecami
z obcą kobietą? Rysiek próbuje się tłumaczyć, przecież chciał dobrze.
Dochodzi do awantury. Tadeusz i Anna zastanawiają się, co powiedzieć
seksuologowi, do którego dzisiaj się wybierają, aby zdać relację z
przeprowadzonej kuracji. Bo... w rzeczy samej... nie udało im się zakończyć
igraszek miłosnych na grze wstępnej. Stenia opowiada Krystynie o
teleturnieju, o niesprawiedliwym jej potraktowaniu i o złożonej reklamacji.
Kinga odbiera telefon od Jarka. Korzystając z okazji, że znajomy jest w
Warszawie, postanawia się z nim spotkać. Miły spacer w parku przerywa
telefon od Michała... na "komórkę" Jarka. Tetrycki składa wizytę na Sadybie.
Elżbieta z zaskoczeniem orientuje się, że to podejrzany wspólnik Matyldy
chce kupić kamienicę od jej męża.

THE END

2. Data: 2003-03-13 07:57:03

Temat: Re: Kwiecien bedzie ostry...
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

????

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-03-13 08:27:18

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@g...pl> wrote in

[...]

ale o so choci?

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

4. Data: 2003-03-13 08:41:46

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> ale o so choci?

Opis serialu TVP1 "Klan", ale to NTG, coś się WiseMan pomylił.
A może oglądanie "Klanu" podlega pod ciężki przypadek kliniczny?
:)

Ania

5. Data: 2003-03-13 15:26:40

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety to nie jestem ja!!
Ale ta osoba zostala podana juz do zespolu Abuse.
Podobnie jak pani ktora niedawno obrzucala mnie obelgami, co mozna latwo
poloczyc poniewaz na moja skrzynke przychodza rozne smieci. Na szczescie
adres grupowy jest adresem wlasnie na takie smieci wiec tak osobie robi
sobie niepotrzebny klopot
Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za nowa ustawe o spamerstwie.

Sprawiedliwosc dosiegnie wszystkich, tak jak Jacka, btw musze go jeszcze
poszukac bo moze sie gdzies pojawil.

--
Wise Man
#GG: 3226283

6. Data: 2003-03-13 17:00:00

Od: "WiseMan" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za nowa ustawe o spamerstwie.
>
> Sprawiedliwosc dosiegnie wszystkich, tak jak Jacka, btw musze go jeszcze

Ciekawe jak dlugo trollu bedziesz sie jeszcze w to bawil ze mna i uzywal
mojego nicka? Juz wyslalem do abuse skarge, zobaczymy spamerze.

7. Data: 2003-03-13 17:48:21

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

PLONK!
Naprawde dobrze radze. Odczep sie!

--
Wise Man
Internet Abuse bedzie bezwzglednie tepiony!!

8. Data: 2003-03-16 16:02:58

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in

> PLONK!
> Naprawde dobrze radze. Odczep sie!

Warto napisać chyba też do brami news przez którą on pisze

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email
>maybe Drag-and-Drop operators?

Zebiniak
Pomylka
Kuracja naczyniowa - wzmocnienie siatkówki?
maść ze sterydami
Harmonet - podwójna seria?