Re: Ł U S Z C Z Y C A

From: "Yacool" <m...@p...multinet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ł U S Z C Z Y C A
Date: Wed, 3 Jul 2002 23:52:12 +0200

Na mnie Baltyk tez dziala, inni mowia ze Morze Martwe ale z tego co wiem to
pomaga jak sie tam jest, ale juz w samolocie zaczynaja sie pojawiac nawroty.
Osobiscie najlepiej na mnie dzialaja zastrzyki po 1000mg z witaminki B12,
albo regularne wizyty w solarium( po przyjsciu nasmarowanie glowy
Propy-LactiCarem, a na noc solcokerasalem albo Xerandem(niby to jest krem do
rak, ale z apteki)-efekt taki ze wszystko znika(coprawda na jakies 3 dni,
ale wlasnie dlatego trzeba lazic regularnie)