Ł U S Z C Z Y C A

1. Data: 2002-07-03 13:17:53

Temat: Ł U S Z C Z Y C A
Od: "jerzy " <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

OD MAŁEGO MAM / sprawdzone: leczy nasze brudne morze BAŁTYK i ten piasek.
Ja sprawdzam od 40 lat. Jak się wypłuczę w morzu , potem słońce i piasek.
Tarzanie, przesypywanie i zabawy.

Będąc w Grecji chciałem to samo ale okazało się że słońce nie pomogło, piasek
też nie ??? nie wiem dlaczego.

Jak mam trochę problemów to wyskakuje mi nowa wersja , ta młodsza.

A MOŻE KTOŚ SIĘ PODZIELI WŁASNYMI SPOSTRZEŻENIAMI / tylko nie oficjalna
medycyna, to się nie sprawdza w moim p[rzypadku.

2. Data: 2002-07-03 21:52:12

Temat: Re: Ł U S Z C Z Y C A
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mnie Baltyk tez dziala, inni mowia ze Morze Martwe ale z tego co wiem to
pomaga jak sie tam jest, ale juz w samolocie zaczynaja sie pojawiac nawroty.
Osobiscie najlepiej na mnie dzialaja zastrzyki po 1000mg z witaminki B12,
albo regularne wizyty w solarium( po przyjsciu nasmarowanie glowy
Propy-LactiCarem, a na noc solcokerasalem albo Xerandem(niby to jest krem do
rak, ale z apteki)-efekt taki ze wszystko znika(coprawda na jakies 3 dni,
ale wlasnie dlatego trzeba lazic regularnie)

3. Data: 2002-07-04 07:44:01

Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję Morze Martwe w domu i na codzień :-))

www.zdrowie-inaczej.pl/drnona

IwonaS

4. Data: 2002-07-04 07:47:40

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobito, PRZESTAN SPAMOWAC! Pare osob zwracalo Ci uwage, a dalej nie
dociera. Trzeba Cie o*lic, czy napisac do abjuza cobys zrozumiala ?
Reklamy umieszczaj sobie w prasie albo na slupie ogloszeniowym.
--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-07-04 17:12:05

Od: "Henryk" <o...@p...gr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dociera. Trzeba Cie o*lic, czy napisac do abjuza cobys zrozumiala ?
> Reklamy umieszczaj sobie w prasie albo na slupie ogloszeniowym.

Oferta preparatu mogącego pomóc w opisywanej dolegliwości nie musi zaraz być
spamem, a Tobie trochę kultury też by się przydało ale niestety tej nie
można kupić :(

Henryk W

6. Data: 2002-07-04 17:39:27

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henryk" <o...@p...gr.pl> napisał w wiadomości

| Oferta preparatu mogącego pomóc w opisywanej dolegliwości nie musi zaraz
być
| spamem, a Tobie trochę kultury też by się przydało ale niestety tej nie
| można kupić :(

jest o ile za polecaniem w/w "preparatu" stoją doraźne korzyści materialne
, zajrzyj sobie na stronkę z signu pani Iwonki i dowiesz się że jest
powiązana dość sćiśle z tymi specyfikami.
Poczytaj też parę postów niżej a dowiesz się że to nie pierwszy wyskok pani
Iwonki typu: kupujecie u mnie maść na szczury, łapiecie szczura , smarujecie
go i szczur zdycha "
zatem tobie przydałoby się z kolei może wiekszęj orientacji zanim coś
wyślesz na grupę, może poczytaj sobie najpierw poprzednie posty
pozdrawiam Tichy

7. Data: 2002-07-04 18:42:29

Temat: ja o leczeniu ! Ł U S Z C Z Y C A / na forum a nie reklamach
Od: "jerzy " <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzy <e...@p...gazeta.pl> napisał(a):

A MOŻE KTOŚ SIĘ PODZIELI WŁASNYMI SPOSTRZEŻENIAMI /

choroba dosyć popularna tylko wstydliwa.

A może coś o genezie powstawania, Twoje przypadki leczenia lub pierwszych
objawów.
I nie obrażajmy się ale naprawdę chodzi tu na forum o trochę informacji
bez odsyłania dalej.
Czasami praktyka z pierwszej ręki da więcej a odsyłanie do książek
czy stron www to wskazuje na profesjonalistę ( handlowca lub
usługobiorcę ). A mnie chodzi o metody u osób, które z tą chorąbą
mają do czynienia.

a tak to już tyle, DZIĘKUJĘ za trochę i więcej .......
pzdr jerzy

8. Data: 2002-07-04 20:39:08

Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam! W szczególności Panów:

1. Suzuki Nakai
oraz
2. I.Tichy

W tym przypadku myślałam, że moja odpowiedź bardziej będzie potraktowana
jako żart niż jako spam :)

Iwona Sochacka

9. Data: 2002-07-05 06:31:43

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oferta preparatu mogącego pomóc w opisywanej dolegliwości nie musi zaraz być
> spamem, a Tobie trochę kultury też by się przydało ale niestety tej nie
> można kupić :(
Dziesiata czy ktoras oferta na grupe IMHO JEST.
Ale dobra. Jak nie jest to fajnie.
W takim razie w wypadku jak ktos sie bedzie pytal o np. powiekszone jadro
zamieszcze informacje o ofercie handlowej mojego Zakladu. Nie jest
problemem informacja o sposobie leczenia ale powiazania pomiedzy
informujacym a producentem...

--------------
Krzysiek, EBP

10. Data: 2002-07-05 06:32:53

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ag2d1c$fum$1@news2.tpi.pl>, z...@z...pl
> Bardzo przepraszam! W szczególności Panów:
Nawzajem przepraszam za brak poczucia humoru ;-).

--
Krzysiek, EBP

BERLIN / szukam lekarza z j.polskim
lexotan