Re: Ł U S Z C Z Y C dlugawe

From: "I.Tichy" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ł U S Z C Z Y C dlugawe
Date: Fri, 5 Jul 2002 08:51:27 +0200

Użytkownik "I.S." <z...@z...pl> napisał w wiadomości
news:ag2d1c$fum$1@news2.tpi.pl...
| Bardzo przepraszam! W szczególności Panów:
|
| 1. Suzuki Nakai
| oraz
| 2. I.Tichy
Po prostu dowiedz się w końcu że ta grupa nie jest od zamieszczania
ogłoszen!!!
nie wiem ile mocy leczninczej ma w sobie wyciąg z archibakterii, ALE MIMO
NAWET GDYBY WOGOLE NIE LECZYŁ, TO NIE JEST GRUPA od ZAMIESZCZANIA OGŁOSZEN,
po prostu.
ja wiem że wzrost sprzedaży kusi, ale może spróbuj uszanować charakter grupy
i tyle. w nazwie grupy nie ma commerce , czy ogłoszenia itp , więc daruj
sobie po prostu.
A mój brak humoru możesz tłumaczyć dwiema rzeczami
1 sory ale w twoim pośćie nic śmiesznego nie było
2 dowiedziałem się że młodzi lekarze , do dwóch lat po stażu nie mogą
jeździć w pogotowiu , a myśl o wspołudziale w kolportażu produktów dr.Nony
jakoś mnie poraża

pozdrawiam TichY