L-karnityna

1. Data: 2003-05-05 16:01:12

Temat: L-karnityna
Od: "YoYo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkalem sie z roznymi opiniami na temat. Co sadzicie o powyzszym? Strata
pieniedzy, czy cos pozytecznego mogacego pomoc w diecie?

2. Data: 2003-05-06 03:21:23

Temat: Re: L-karnityna
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YoYo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Spotkalem sie z roznymi opiniami na temat. Co sadzicie o powyzszym? Strata
> pieniedzy, czy cos pozytecznego mogacego pomoc w diecie?

Strata pieniedzy. Jeżeli już potrzebujesz efektu placebo, to taniej i równie
skutecznie jest np chodzić bokiem.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-05-06 05:41:39

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"YoYo" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Spotkalem sie z roznymi opiniami na temat. Co sadzicie o powyzszym? Strata
> pieniedzy, czy cos pozytecznego mogacego pomoc w diecie?

To drugie. Mnie pomogła zrzucić kilogramy dość szybko. Z 90 kg do 73 w 4
miesiące. Jest tylko jedno "ale". Żeby L-karnityna zadziałała MUSISZ zdobyć
się na systematyczny wysiłek fizyczny. Nie musi to być katorżnicza praca.
Lepszy jest mniejszy wysiłek, systematyczność i wytrwałość. Ja jeździłem na
rowerze (rekreacyjnie, a nie wyczynowo, ok. 20 km co drugi dzień) i biegałem
(w dni bez roweru) ok. 40 minut truchtem - bez przerwy. Od czasu do czasu
chodziłem na basen. Wtedy jeszcze nie słyszałem o MM, ale intuicyjnie
zrezygnowałem ze słodyczy i nadmiaru tłustych potraw. Poza tym specjalnie
się nie ograniczałem w jedzeniu. L-karnityna przyniosła efekty i tego lata
zamierzam ją znowu zastosować (już w połączeniu z MM).

Aha, L-karnitynę należy przyjmować rozważnie (bez przegięć), 1-2 razy
dziennie, najlepiej na 0.5 godz. przed wysiłkiem fizycznym i KONIECZNIE po
miesiącu stosowania należy zrobić 2 tygodniową przerwę.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

4. Data: 2003-05-06 06:32:14

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości

Z 90 kg do 73 w 4
> [...]
> chodziłem na basen. Wtedy jeszcze nie słyszałem o MM, ale intuicyjnie
> zrezygnowałem ze słodyczy i nadmiaru tłustych potraw.

a skad wiesz ze to L karnityna tak podzialala??? wydaje mi sie ze przy
takim wysilku i diecie musialy z ciebie zejsc te kilogramy.

Louve

5. Data: 2003-05-06 06:45:22

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Brzozowski wrote:

> To drugie. Mnie pomogła zrzucić kilogramy dość szybko. Z 90 kg do 73 w 4
> miesiące. Jest tylko jedno "ale". Żeby L-karnityna zadziałała MUSISZ zdobyć
> się na systematyczny wysiłek fizyczny.

Zawsze zadziwia mnie slepa wiara ludzi w takie specyfiki , ilosc bzdur
wypiwywanych w reklamach l-karnityny mnie zupelnie powala.

Stracilem tez wiele kilogramow dzieki wysilkowi fizycznemu , przy
racjonalnym zywieniu , bez l-karnityny.
Za oszczedzone pieniadze proponuje sprawic sobie jakas odziez sportowa
buty lub inna inwestycje dla sportu , zapewniam ze to sie zwroci z
nawiazka :)

Proto

6. Data: 2003-05-06 07:11:09

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"proto" <p...@v...pl> wrote in message

> [...]
> wypiwywanych w reklamach l-karnityny mnie zupelnie powala.
> Stracilem tez wiele kilogramow dzieki wysilkowi fizycznemu , przy

Ok. Może to nie l-karnityna bezpośrednio powoduje utratę tkanki tłuszczowej
(choć nadal twierdzę, że tak jest). Ale na pewno dopinguje do określonych
zachowań (sport, dieta), czyli działa pośrednio - psychologicznie. Motywuje.
A to już wiele. Nie każdego stać na wysiłek i systematyczność ot tak, nagle.
Poza tym w moim przypadku kolejność była taka: chęć schudnięcia,
zainteresowanie l-karnityną, lektura publikacji (nie tylko reklamówek),
zastosowanie karnityny i reguł, schudnięcie. Więc ostatecznie to ONA miała
wielki udział w moim sukcesie, nawet jeśli tylko psychologiczny.

> Za oszczedzone pieniadze proponuje sprawic sobie jakas odziez sportowa
> buty lub inna inwestycje dla sportu , zapewniam ze to sie zwroci z
> nawiazka :)

Zgadzam się. Powiem więcej. Proponuję zrobić te zakupy bez wcześniejszego
oszczedzania ;)))

Mariusz Brzozowski
--------------------------
"(...) i herbaty tak jak trza - NIE POSŁODZĘ!"

7. Data: 2003-05-06 07:13:27

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Louve" <l...@l...iap.pl> wrote in message

> a skad wiesz ze to L karnityna tak podzialala??? wydaje mi sie ze przy
> takim wysilku i diecie musialy z ciebie zejsc te kilogramy.

Może tak. Przeczytaj mój post w odpowiedzi na list proto.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

8. Data: 2003-05-06 08:37:41

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm, to juz taniej wychodzi chrom, 50 tabletek za 13 zl ;))
w moim przypadku dziala na psychike - jak jem chrom to szkoda mi przerywac
odchudzanie ze wzgledu na kase jaka w to zainwestowalam ;)) l karnityna to
jest dla tych, ktorzy 13 zl w bloto przelkną ale 60 czy 70zl juz nie ;D

Louve

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:b97n7b$pcv$1@kujawiak.man.lodz.pl...

9. Data: 2003-05-06 08:58:56

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm, to juz taniej wychodzi chrom, 50 tabletek za 13 zl ;))
> w moim przypadku dziala na psychike - jak jem chrom to szkoda mi przerywac
> odchudzanie ze wzgledu na kase jaka w to zainwestowalam ;))

no i o to chodzi, niech cel (ten cel) uświęca środki ;)

> l karnityna to
> jest dla tych, ktorzy 13 zl w bloto przelkną ale 60 czy 70zl juz nie ;D

No cóż... chciałoby się powiedzieć 'każdy orze jak może', a liczy się i tak
ostateczny efekt, który satysfakcjonuje lub nie.

Mariusz Brzozowski
--------------------------
"(...) i herbaty tak jak trza - NIE POSŁODZĘ!"

10. Data: 2003-05-06 10:02:27

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:b97tgj$d5h$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> "Louve" <l...@l...iap.pl> wrote in message

Teraz rozumiem dlaczego Herbalife jest taki skuteczny. :-PPP

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

Leki dla dziecka