LASEK

11. Data: 2003-08-03 13:15:05

Temat: Re: LASEK
Od: "mj" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bgh9lm$l81$1@inews.gazeta.pl...

> No to badz cierpliwa:-))))

OK, staram się :-)
Mam jeszcze jedno pytanko: czy to jak długo i jak często 'ćwiczę' oko po
zabiegu (zasłaniam drugie oko) ma wpływ na szybkość redukcji wady? (Nadal
słabo jeszcze widzę i zdrowe oko mogę zasłaniać w zasadzie tylko w czasie
'nicnierobienia', co mi się z braku czasu baaaaaaardzo rzadko zdarza).
Pozdrawiam :-)

12. Data: 2003-08-03 13:43:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słabo jeszcze widzę i zdrowe oko mogę zasłaniać w zasadzie tylko w czasie
> 'nicnierobienia', co mi się z braku czasu baaaaaaardzo rzadko zdarza).

Mysle ze stricte cwiczenia tu nie pomoga, poniewaz ostrosc tego oka w tej
chwili bedzie zalezec od gojenia sie rogowki a nie od stymulacji akomodacji.
Proponuje specjalnie go nie wysilac:-)

casus

13. Data: 2003-08-03 22:49:02

Od: "mj" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

Dzięki :-)

14. Data: 2003-08-04 06:33:59

Od: "Ania B-J" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tak samo..tez mam prawie -8 a niewiele wiem o korekcji wzroku ta
> metodą...napiszcie cos proszę.

Metoda LASEK jest stosowana także w szpitalu WAM-u na ul. Saszerów w W-wie.
Jest ona tańsza niż LASIK, ale starsza od niej, mniej wygodna, nie koryguje się
obu oczu na raz, dłuzej sie goi. Zadzwoń tam i popytaj, z tego co sie orientuję
w Mavicie nie stosuje sie met. LASEK tylko PRK (dla mniejszych wad) i LASIK.

pzdr.
Ania

15. Data: 2003-08-05 03:59:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
orientuję
> w Mavicie nie stosuje sie met. LASEK tylko PRK (dla mniejszych wad) i

Dzisiaj jest coraz wieksza tendencja do odchodzenia od metody LASIK do
jednak starszej: LASEK i PRK.

casus

16. Data: 2003-08-05 11:39:51

Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj jest coraz wieksza tendencja do odchodzenia od metody LASIK do
> jednak starszej: LASEK i PRK.

Dlaczego?

DIDLO

17. Data: 2003-08-05 17:54:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego?
>
> --
> Pozdrawiam
> DIDLO

Wyniki badan naukowych:-)
Wieksza ilosci komplikacji, wieksze ryzyko, w porownaniu do wczesniejszych
metod. Jak widac nie zawsze cos nowoczesniejszego, mniej bolesnego, i na
pozor lepszego jest faktycznie bezpieczniejsze.

casus

Bol po grze w koszykowke...
co na uspokojenie
ketonal 100mg