Re: LED - bardzo powazne pytania

From: z...@a...com (Zadaria)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 04 Jan 2005 01:16:41 GMT
Subject: Re: LED - bardzo powazne pytania

Subject: LED - bardzo powazne pytania
From: dorkasa d...@w...pl
Date: 1/3/2005 9:28 AM Pacific Standard Time

Witam
Pisze na te grupe po raz pierwszy. Choruje ne LED - czyli toczen
rumieniowaty ukladowy.
Czy jest na tej grupie doktor, ktory zajmuje sie takimi chorobami?
Czy ktos zna ewentualnie takiego doktora, a moze wie gdzie znajduje sie
jakas specjalistyczna poradnia prywatna lub panstwowa?
Za wszelkie informacje dziekuje.

Serdecznie ci wspolczuje, moja corka choruje na te sama chorobe. Jest
asktualnie w remisji od czterech lat. Ma bardzo dobrych lekarzy wlasciwie
profesorow ale w Lublinie. Nie wiem gdzie ty mieszkasz. Jeslich chcesz ja
wypytam jej o szczegoly. Jesli bys chcial/chciala zapytac cos na stronie pisz
do mnie smialo na private. Nie wiem czy cie to cos kosztuje jesli piszesz do
USA, ja stad pisze. Pozdrawiam cie serdecznie Daria