LEKARZE TO BANDA ŁAPÓWKARZY

1. Data: 2001-04-26 13:41:16

Temat: LEKARZE TO BANDA ŁAPÓWKARZY
Od: "TOJA" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2001-04-26 16:24:17

Temat: Re: LEKARZE TO BANDA ŁAPÓWKARZY
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

To i tak nic w porownaniu z politykami, policjantami, nauczycielami,
biznesmenami, informatykami, dziennikarzami, mechanikami, budowlancami itd
itp.
Piotr Zielinski

3. Data: 2001-04-26 17:38:15

Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ten oburzony co pisze sam bierze albo chcialby to robic tylko mu
niewychodzi
Fil.

4. Data: 2001-04-26 22:01:58

Od: "doktorek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrze, po co odpowiadasz. Przeciez to od razu widac , ze to debil do ^3.
Pozdro.

5. Data: 2001-04-27 07:19:23

Od: "Krzysiek" <e...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000601c0ce6c$fd989900$5...@a...gda.pl...
> To i tak nic w porownaniu z politykami, policjantami, nauczycielami,
> biznesmenami, informatykami, dziennikarzami, mechanikami, budowlancami itd

Tak, tak-zwlaszcza informatycy i budowlancy to najbardziej korupcjogenna
grupa w Polsce-zastanow sie czlowieku co piszesz, zanim cos poslesz na
grupe.

6. Data: 2001-04-28 07:19:14

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki wrazliwy,
neospazminki?
M,Sz.

7. Data: 2001-04-28 07:53:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Apr 2001, Krzysiek wrote:

> [...]
>
> Tak, tak-zwlaszcza informatycy i budowlancy to najbardziej korupcjogenna
> grupa w Polsce-zastanow sie czlowieku co piszesz, zanim cos poslesz na

nie, tak sama jak kazda inna i to chcial zapewne zaznaczyc Piotr
Zielinski. Korupcja nie do konca zwiazana jest z pelnionym zawodem
i w kazdym zawodzie mozna byc skorumpowanym lub nie!

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

8. Data: 2001-04-28 12:12:57

Od: "Wally" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, tak sama jak kazda inna i to chcial zapewne zaznaczyc Piotr
> Zielinski. Korupcja nie do konca zwiazana jest z pelnionym zawodem
> i w kazdym zawodzie mozna byc skorumpowanym lub nie!

co nie zmienia faktu, ze bycie lekarzem powinno byc przede wszystkim
powolaniem, a nie tylko zawodem
tydzien temu urodzil mi sie siostrzeniec - dzieciak ma klopoty zdrowotne, a
wyniki bardzo waznych badan beda dopiero za tydzien, bo lekarze maja dlugi
weekend - jesli ma sie komus ratowac zycie, to sie je ratuje, czy jest
wolne, czy nie; a jesli ktos stawia wlasne przyjemnosci na 1 miejscu, to nie
powinien byc lekarzem/pielegniarka

9. Data: 2001-04-28 18:44:41

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Sat, 28 Apr 2001 14:12:57 +0200, "Wally"
<w...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>co nie zmienia faktu, ze bycie lekarzem powinno byc przede wszystkim
>powolaniem, a nie tylko zawodem

co nie zmienia faktu że zwykle jest i zawodem i powołaniem

> [...]
>wyniki bardzo waznych badan beda dopiero za tydzien, bo lekarze maja dlugi
>weekend - jesli ma sie komus ratowac zycie, to sie je ratuje, czy jest

Od ratowania życia , jeśli jest ono zagrożone w czasie weekendu , to
jest lekarz dyżurny , to raz.
Niektóre badania są bardziej skomplikowane niż pomiar ciśnienia
tętniczego , i czasami potrwać muszą - to dwa.

> a jesli ktos stawia wlasne przyjemnosci na 1 miejscu, to nie
>powinien byc lekarzem/pielegniarka

A jeśli ktoś uważa że lekarz nie ma prawa do odpoczynku , to powinien
przemyśleć swoje stanowisko.
Nie cały skład personalny szpitala musi być w nim jednocześnie ,
istnieje coś takiego jak dyżury - i to nie tylko lekarzy , ale i
pielęgniarek , techników radiologii , pracowników laboratoriów
wszelakich..... i ci dyżurujący w zupełności wystarczają do leczenia i
diagnozowania pacjentów.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

10. Data: 2001-04-30 09:07:04

Od: "Wally" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co nie zmienia faktu że zwykle jest i zawodem i powołaniem

co nie zmienia faktu, ze w Polsce aby lekarz czy pielegniarka sie dobrze
zajeli
pacjentem, trzeba posmarowac (wlasne doswiadczenia z lekarzami i
pielegniarkami)

> Od ratowania życia , jeśli jest ono zagrożone w czasie weekendu , to
> jest lekarz dyżurny , to raz.
> Niektóre badania są bardziej skomplikowane niż pomiar ciśnienia
> tętniczego , i czasami potrwać muszą - to dwa.

jesli badanie mogace natychmiast pomoc dziecku, ktore moze umrzec, badz byc
kaleka do konca zycia
musi trwac 3 dni, to powinno trwac 3 dni i byc wykonane natychmiast, a nie
po tygodniowym weekendzie,
"bo nie ma nikogo, kto moglby takie badanie wykonac" koniec cytatu
pielegniarki

> [...]
> pielęgniarek , techników radiologii , pracowników laboratoriów
> wszelakich..... i ci dyżurujący w zupełności wystarczają do leczenia i

obawiam sie, ze niestety, w niektorych (wiekszosci) szpitali i placowek
zdrowia istnieja tylko "dyzury"
pozdrawiam i zycze przejrzenia na oczy

Anytbiotyki i grypa ???
Stomatolodzy, POMOZCIE