LICZENIE KALORII - TABELE

1. Data: 2002-03-30 13:45:51

Temat: LICZENIE KALORII - TABELE
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilość kalorii w kromce, łyżce, plasterku wszystkich produktów i potraw z
polskiego stołu.

>>> http://www.medbook.com.pl/towar/1735.htm

Zgrabna figura dzięki diecie bez głodu? Z tą książką jest to możliwe!
Elegancka kobieta nie rozstaje się z tą książeczką, zawsze nosi ją w torebce.

2. Data: 2002-03-31 12:36:05

Temat: Re: LICZENIE KALORII - TABELE
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Elegancka kobieta nie rozstaje się z tą książeczką, zawsze nosi ją w
torebce.

Żadna znana mi elegancka kobieta, nie potrzebuje takich książeczek.

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

3. Data: 2002-04-03 08:35:46

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> torebce.
>

> Żadna znana mi elegancka kobieta, nie potrzebuje takich książeczek.

moze za malo kobiet znasz :)

pzdr.
Nea

4. Data: 2002-04-03 08:44:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> moze za malo kobiet znasz :)

Wręcz odwrotnie, w moim zawodzie spotykam ich naprawdę dużo i to sporo
całkiem fajnych. :-) Te, które liczą kalorie zwykle mają nadwagę.

Osoby, które kiedykolwiek prawidłowo zastosowały właściwą dietę i liczyły
kalorie zwykle cieszą się już jej efektami i potrafią w ciągu kilku sekund
obliczyć ilość białka, tłuszczu i węglowodanów w posiłku (to ja :-)).

5. Data: 2002-04-03 08:55:29

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz odwrotnie, w moim zawodzie spotykam ich naprawdę dużo i to sporo
> całkiem fajnych. :-)
a coz to za zawod taki?
> Osoby, które kiedykolwiek prawidłowo zastosowały właściwą dietę i liczyły
> kalorie zwykle cieszą się już jej efektami i potrafią w ciągu kilku sekund
> obliczyć ilość białka, tłuszczu i węglowodanów w posiłku (to ja :-)).

8- ] chyba bede musiala przetestowac czy mowisz prawde:)))

pzdr.
N(i)e(j)a:))

6. Data: 2002-04-03 09:03:18

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> a coz to za zawod taki?

fotograf

> 8- ] chyba bede musiala przetestowac czy mowisz prawde:)))

http://www.silvertriad.com/ Tutaj jest darmowy program pokazujący skład
kilkudziesięciu tysięcy produktów żywnościowych, ile białka, itp, witamin

www.kulturystyka.pl Proszę się nie smiac :-) W dziale dieta jest arkusz
excela, który można wykorzystać do sprawdzenia lub zaplanowania sobie diety
i obliczenia jej składu.

www.netrition.com trochę info o żywieniu

7. Data: 2002-04-08 12:28:46

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> skribis:

>Elegancka kobieta nie rozstaje się z tą książeczką, zawsze nosi ją w torebce.

wraz z przenosną szybkostrzelną plonkownicą ?

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

mrozonki ???