Legitymacja Osoby Niepelnosprawnej

1. Data: 2000-11-13 00:13:33

Temat: Legitymacja Osoby Niepelnosprawnej
Od: Przemyslaw Osuch <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w.w legitymacja dla stopnia umiarkowanego pozwala korzystac z ulg w
komunikacji ? Jesli tak to jakich. Spotkalem sie z opinia ze mozna
jezdzic z 50 % biletami PKP na dowolnych relacjach. Problem w tym, ze
na stacji nie zawsze uznaja to :-(. Konduktorzy nic nie mowia, ale
kasjerki roznie...

2. Data: 2000-11-13 08:56:53

Temat: Re: LON
Od: "Wojtek Urban" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Czy w.w legitymacja (...)

Czy moglbys podac, gdzie mozna wyrobic sobie legitymacje osoby
niepelnosprawnej ? ;-)

Pozdrawiam,

Wojtek

3. Data: 2000-11-13 15:57:19

Od: Przemyslaw Osuch <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Urban wrote:
> Czy moglbys podac, gdzie mozna wyrobic sobie legitymacje osoby
> niepelnosprawnej ? ;-)

W Centrum Pomocy Rodzinie.

4. Data: 2000-11-13 18:10:00

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pytasz Wojtku :

> Czy moglbys podac, gdzie mozna wyrobic sobie legitymacje osoby
> niepelnosprawnej ? ;-)

Rozdział 4

Organy uprawnione do wystawiania legitymacji dokumentującej
niepełnosprawność

§ 21. 1. Organem uprawnionym do wystawiania legitymacji osoby
niepełnosprawnej, zwanej dalej "legitymacją",
jest starosta.

2. Legitymacja powinna zawierać:

1)oznaczenie organu, który wystawia legitymację,
2)nazwisko i imię osoby zainteresowanej, datę urodzenia, adres
zamieszkania,
3)określenie stopnia niepełnosprawności,
4)okres, na jaki orzeczono stopień niepełnosprawności, który jest
równoznaczny z okresem
ważności legitymacji,
5)pieczęć i podpis z imieniem i nazwiskiem organu, który
legitymację wystawił.

3. Wzór legitymacji stanowi załącznik do rozporządzenia.

A calosc powyzszego :

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ
z dnia 21 stycznia 1999 r.
(Dz.U. Nr 9, poz. 82 z 1 lutego 1999 r.)

znajduje sie oczywiscie na SaSo :) . Oooo tu :

http://samisobie.clan.pl/PRAWO/99_9_82.htm

Jak widac wiec LON wystawia STAROSTWO (starosta) ...

czesto tez tam wlasnie jest siedziba PCPR stad taka a nie inna
odpowiedz Przemka.

Zapewne wydaje sie ja na poczekaniu . Nie jestem pewny
ale z tego co jest napisane w rozporzadzeniu wynika ze
potrzebne jest jedynie zdjecie no i oryginal orzeczenia KiZ.
Jesli cos jeszcze to moze ktos kto to sobie ostatnio zalatwial
podpowioe by niepotrzebnie sie nie nachodzic.

pozdrawiam
A.A.

5. Data: 2000-11-13 23:43:33

Od: Tomek Adamczyk <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Osuch wrote:

> W Centrum Pomocy Rodzinie.

A jakie dokumenty trzeba pokazac i czy trzeba osobiscie????

:-)

--
Hellou

Oficcial Member of WSZYSTKO CO FAJNE :)

osobno jest fajnie

6. Data: 2000-11-14 08:59:19

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

czy czasem w Lodzi nie zajmuje sie tym Urzad Rzecznika ON ?
Arek

> [...]

Jesli cos jeszcze to moze ktos kto to sobie ostatnio zalatwial
podpowioe by niepotrzebnie sie nie nachodzic.

Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

7. Data: 2000-11-14 09:13:16

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf"...
> czy czasem w Lodzi nie zajmuje sie tym Urzad Rzecznika ON ?
> Arek

Trudno powiedziec.
W serwisie Urzedu Miasta jest w dziale Informator
czesc "dla niepelnosprawnych"
http://www.uml.lodz.pl/info/niepelno/index.html
a w niej m.in. Rzecznik ON oraz Sejmik ON.

W dziale Urzad / wladze miejskie znajdziesz tez Wydzial
Zdrowia Publicznego, a w nim Samodzielne Stanowisko ds. ON.
Szczegoly (nazwisko, adres, telefon):
www.uml.lodz.pl/urzad/wladze/dele/wydz/referat_new.x
dr?27_2705

Maciek

8. Data: 2000-11-14 09:25:07

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha, znalazlem:
"Co zalatwisz w UML?"
http://www.uml.lodz.pl/urzad/wladze/dele/wydz/lista3
.html

Cyt:
Samodzielne Stanowisko ds. Osob Niepelnosprawnych
1. podejmowanie dzialan sluzacych obronie interesow ON
stosownie do Karty Praw Osob Niepelnosprawnych (...)
2. wspolpraca z Miejskim Osrodkiem Pomocy Spolecznej...
6. WYSTAWIANIE LEGITYMACJI DOKUMENTUJACEJ NIEPELNOSPRAWNOSC

Maciek

9. Data: 2000-11-14 13:13:59

Od: "Wojtek Urban" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> czesto tez tam wlasnie jest siedziba PCPR stad taka a nie inna
> odpowiedz Przemka.

Pewnie u mnie bedzie to w takim razie MOPS ;-).

Pozdrawiam,

Wojtek

FREE EXPLANATION ABOUT THE RULET´S TRICK
Magzyn Wszystko
najnowszy Wprost
Kto jest najszybszy w miescie
Seminarium "Sprawniej z Daewoo" 9.11.2000